Знайшли помилку? Виділіть частину тексту і натисніть CTRL + Enter
Ігор Пасічник відкриває Літню школу академічної доброчесності
Ігор Пасічник відкриває Літню школу академічної доброчесності

В Острозькій академії вчать не списувати й не брати хабарів

16:03 26.06.2018
727

У Національному університеті «Острозька академія» розпочалися заняття Літньої школи академічної доброчесності.

Упродовж чотирьох днів представники дев’яти регіонів України (Рівненська, Вінницька, Волинська, Донецька, Херсонська, Черкаська, Чернігівська області та ін.) вивчатимуть правові, психолого-педагогічні, богословські та мовні засади академічної доброчесності.

На відкритті навчального семінару, яке відбулося у вівторок, 26 червня, виступив Ігор Пасічник, ректор НаУОА.

Бачу, що питання доброчесності зацікавило не тільки наш, Західний регіон, а й Східний, і це дуже добре. Я думаю, що це не випадковість, а закономірність, що саме в Острозькій академії вперше в Україні відбувається такий семінар, – відзначив Ігор Демидович.

Одне з найбільш вагомих питань академічної доброчесності – питання присвоєння чужих напрацювань (плагіату). Ігор Пасічник поділився досвідом, упровадженим у виші, щодо перевірки на виявлення плагіату праць і викладачів, і студентів.

На превеликий жаль, ще з часів радянської влади ми настільки звикли красти чужі думки, що тепер, коли ми боремося з плагіатом, то інтелект студента спрямований на те, як обдурити викладача й програму, яка перевіряє на антиплагіат, – констатує ректор.

Окремо зупинився Ігор Демидович на питаннях реформи освіти. Він уважає, що нинішня школа не готує дитину до життя, а вчить, як скласти ЗНО, угадати тести. Саме тому, наголошує І. Пасічник, школа доброчесності – це той захід, який стане в нагоді насамперед учителям і методистам.

Алла Черній, ректор Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, наголосила, що Літня школа академічної доброчесності допоможе укріпити педагогічну свободу вчителя, який сьогодні може не просто продукувати власний освітній продукт, а й повинен за нього відповідати. Зокрема йдеться про навчально-методичні напрацювання, яких вимагає нова українська школа.


З одного боку, доброчесність об’єднує в собі дуже прості речі, які не викликають питань. Усі розуміють, що треба бути доброчесними, совісно навчати… Але коли ми подивимося в глибину, то розуміємо, що не все так просто й в закладах освіти, і в управліннях освіти всіх рівнів, – ділиться думками Алла Черній.

Також Алла Леонідівна наголосила на питанні соціального партнерства батьків і вчителів у новітній системі шкільної освіти, побудованої на дитиноцентризмі. Тобто йдеться про складну систему психологічного й педагогічного такту, особистої відповідальності й реагування на виклики сьогодення в процесі середньої загальної освіти.


Від управління освіти і науки Рівненської ОДА виступив Олег Пекарський, заступник начальника – начальник відділу виховної роботи та соціального захисту дітей, який наголосив на різновекторності питань, які будуть висвітлені на школі академічної доброчесності, та відзначив високий рівень професіоналізму лекторів.

Завершиться Літня школа академічної доброчесності при НаУОА колоквіумом. Після завершення роботи школи слухачі виконають і представлять проект Кодексу академічної доброчесності закладу освіти, який вони представляють.

;
Коментарі

Олександр

22:08 26.06.2018

Можливо краще навчати не давати хабарів???Тоді не прийдеться навчати щоб не брали.

25 вересня
Сьогодні
Вчора
23.09.2018
22.09.2018
21.09.2018
20.09.2018
19.09.2018
18.09.2018
Підписатися на наші новини
*ви у будь-який момент зможете відписатися від наших новин