Просування локального бізнесу в інтернеті: топ-4 безкоштовні інструменти
Протягом останнього десятиліття реклама в інтернеті стала флагманом у світі маркетингу.
Динаміка розвитку цього сегменту ринку породила безліч фахівців з пошукової оптимізації, маркетингу в соціальних мережах, таргетингу та інших напрямів інтернет-просування. Нові рекламні можливості дали старт черговим перегонам представників великого бізнесу, кожен з яких використовує ці інструменти, щоб зробити свій бренд успішнішим.
Натомість, малий бізнес здебільшого лишився осторонь освоєння цифрових маркетингових трендів. Причин для цього достатньо: відсутність бюджету на рекламні експерименти, вартість послуг вищезазначених фахівців і ризик натрапити на охочих наживитися на гарячій темі, які не володіють необхідними компетенціями.
Постає питання: чи можливо локальній компанії заявити про себе в інтернеті, не витративши жодної гривні? Так, і ми зібрали чотири найефективніших способи, як це зробити.
4 місце: Власний сайт (Wix, WordPress)
Сервіси для конструювання сайтів еволюціонували і вже дозволяють зробити скромну сторінку, за яку не буде соромно. Але розробка навіть нескладного сайту потребує неабияких запасів терпіння та часу. Також слід пам’ятати, що сайт сам себе не розкрутить.
3 місце: Дошки оголошень (OLX, Prom.ua)
Це один із традиційних інтернет-сервісів, актуальність якого зберігається з року в рік. Проте конкурентність на таких майданчиках доволі висока і «ближчими» до відвідувачів є оплачені оголошення, тож до безкоштовних потенційний клієнт часто навіть не доходить.
2 місце: Соціальні мережі (Facebook, Instagram)
Соціальні мережі – тренд, який має шанси поступово замінити собою обидва попередні пункти. Але алгоритми соціальних мереж постійно змінюються і бізнесу все складніше знайти своїх клієнтів, не поділившись даниною з власниками платформи.
1 місце: Бізнес-каталог (Ostroh.City)
Місцевий бізнес-каталог – оптимальний варіант для локальних компаній. На створення візитки в такому довіднику знадобиться кілька хвилин. Команда каталогу займається рекламою та пошуковою оптимізацією сервісу, тому інформацію про компанію побачать як безпосередні відвідувачі каталогу, так і користувачі пошукових систем.
Висновок. Звісно, жоден з цих методів не стане панацеєю для бізнесу сам по собі. Необхідно розуміти свою цільову аудиторію, чітко визначити мету реклами та застосовувати комплексний підхід. І головне – пропонувати якісний продукт, який зробить клієнтів вашими назавжди.
Коментарі