Робота в компанії мрії: Олеся Бендюк розповіла про перспективи ІТ-сфери

03 Квітня 2018, 16:30
5956

Випускниця НаУОА Олеся Бендюк зустрілася зі студентами університету та розповіла про роботу в компанії мрії. На зустрічі, яка відбулася в Острозькій академії у вівторок, 3 квітня, ішлося про перспективи розвитку ІТ-сфери в Україні загалом та регіоні зокрема.

Олеся Бендюк  – випускниця факультету політико-інформаційного менеджменту НаУОА, нині HR-менеджер компанії Softserve (провідна українська ІТ компанія, що працює у сфері розробки програмного забезпечення та надання консультаційних послуг).

Зустріч розпочав декан Віталій Лебедюк, декан факультету політико-інформаційного менеджменту НаУОА, який представив спікерку та пригадав, якою студенткою була Олеся.

1
Віталій Лебедюк представляє спікерку аудиторії
Віталій Лебедюк представляє спікерку аудиторії

Олеся перейняла жартівливий тон виступу свого викладача й зазначила:

Знаєте, у чому спільність усіх випускників Острозької академії? Ми можемо багато говорити про будь-що. Ми знаємо, що ми класні, й можемо, вміємо розповісти про це. Навіть якщо так не є, – жартує Олеся.

Загалом Олеся Бендюк поділилася досвідом пошуку роботи після завершення університету, акцентувала на тих особистісних рисах, які приваблюють потенційного роботодавця та потребі саморозвитку:

Навчання в академії не обмежується лише парами. Головне  – це саморозвиток, – уважає дівчина.

Розмовляючи зі студентами про те, якою вони бачать роботу своєї мрії, Олеся Бендюк описала механізми Emloyer Branding (сукупність зусиль компанії у взаємодії з теперішніми та потенційними працівниками; брендування роботодавця), розповіла про корпоративну етику й тенденції в розвитку ІТ-сфери.

2
Гостя зустрічі Олеся Бендюк
Гостя зустрічі Олеся Бендюк

 

Також Олеся Бендюк наголосила, що в компанії Softserve, де вона працює вже п'ять років, працевлаштовано чимало випускників Острозької академії, зокрема й психологів, політологів, документознавців, іноземних філологів та представників інших спеціальностей. 

Насамкінець зустрічі всі охочі могли задати гості свої питання. Жваве обговорення викликало питання, чи потребує ребрендінгу (активна маркетингова стратегія, яка включає комплекс заходів щодо зміни бренду або його складових: назви, логотипу, слогану, візуального оформлення, із зміною позиціювання – ред.) Острозька академія.

Також студентів цікавило, який університетський та позауніверситетський досвід допоміг Олесі під час кар'єрного зростання та за що дівчина любить свою роботу.

Захід відвідало чимало студентів
Захід відвідало чимало студентів

Можливо, компанія мрії – це власна компанія. Але до цього треба дорости, – підсумувала зустріч Олеся Бендюк. 

Коментар
23/04/2024 Вівторок
23.04.2024
09:50
22.04.2024