Презентували нову послугу центру зайнятості – кейс-менеджмент
У вівторок, 27 лютого, в Острозькому міськрайонному центрі зайнятості відбулася робоча нарада щодо окреслення спільних дій, націлених на вирішення особистих та соціальних проблем клієнтів служби зайнятості.
У заході брали участь керівники управлінь та відділів соціальних структур, начальник відділу «Острозьке бюро правової допомоги», відділу освіти виконкому Острозької міської ради, представники ЗМІ, які є соціальними партнерами центру зайнятості.
Розпочала захід директор центру Алла Василенко. Вона проінформувала присутніх про ринок праці міста та району, проанонсувала впровадження нових методів роботи служби зайнятості, а саме: профілювання та кейс-менеджмент.
Детальніше про впровадження соціального супроводу при працевлаштуванні, що здійснюється за підходом кейс-менеджменту, розповіла заступник директора Людмила Вус-Столярчук. Зокрема у розмові йшлося, що кейс-менеджмент – це чіткий алгоритм, в якому один етап послідовно змінює інший. Суть процесу полягає в тому, що фахівець із супроводу (кейс-менеджер) допомагає клієнту розібратися у ситуації, що склалася, визначити пріоритетні проблеми та доступні на поточний момент способи вирішення цих проблем. Після чого фахівець надає клієнту можливість одержати конкретні послуги і, таким чином, впоратися із проблемами. Саме взаємодія з соціальними партнерами передбачає обізнаність щодо наявних послуг та умови їх отримання, підтримку контактів з різними організаціями та фахівцями, залучення необхідних спеціалістів та усвідомлення суті роботи кожного фахівця, обмін інформацією щодо кейсів, планування спільних дій для розв’язання складних життєвих обставин безробітної особи, які заважають її працевлаштуванню.
Після тривалого обговорення, на завершення заходу, з присутніми представниками організацій домовилися про укладання угод про спільну діяльність між Острозьким міськрайонним центром зайнятості та соціальними партнерами.
Коментарі