Без цілей та розвитку: аудитори розповіли, чому Водоканал не ефективний
На сайті Острозької міської ради опублікували результати аудиторської перевірки КП «Водоканал», яку провела рівненська фірма ТЗОВ-АФ «Інфо-сервіс-аудит».
Журналісти Район.Острог виділили декілька цікавих пунктів зі змісту адуиторської перевірки, які показують чому острожани мають постійні претензії стосовно роботи водоканалу.
До 2017 року не було фінансового плану, що є першою причиною збитковості, тобто підприємство не ставило цілей розвитку та не шукало способи вирішення проблем. (ст. 10.-11 )
Не виконувались умови колективного договору, особливо, що стосувалось преміювань та заохочень працівників, що пояснює ставлення працівників до своїх обов'язків, і численні скарги на їх роботу (ст 14-16), проте директор отримував премії і оздоровчі регулярно (рішення міського голови) (ст. 17)
На сторіці 18 йдеться про те, що зарплатня виплачувалась з порушеннями термінів.
Проаналізувавши таблицю на на сторінці 19 стає зрозуміло, що фактична кількість працівників не відповідає потребі КП «Водоканал», що впливає на ефективність діяльності підприємтства.
Висновок: діяльність підприємста збиткова, тарифи потрібно переглядати.
Повний звіт по аудиту КП «Водоканал»
Коментарі