На яких автозаправках острожанам вигідніше та безпечніше заправляти автомобіль

05 Серпня 2017, 11:01
6105

Це питання стоїть перед кожним автовласником, тому що, з одного боку, постійно існує спокуса зекономити і заправити свого «залізного коня» на АЗС з нижчими цінами на пальне, а з іншого — існує обґрунтоване побоювання, що після таких заправок доведеться вкласти немалі кошти в ремонт автомобіля. Як бути?

Великі мережі АЗС не шкодують грошей на рекламу і рік у рік переконують споживачів — наше пальне найкраще, воно якісне і безпечне. Про те, що реклама не завжди говорить правду (і це ще м'яко кажучи), відомо давно, пише «Рівне вечірнє».

Тому, місцевий Автомайдан, вирішив перевірити якість пального на різних АЗС, що працюють на Рівненщині.

«Протокол виконаних робіт.

Незалежне дослідження рівненських АЗС В. о. ГО «Автомайдан Рівне» Муравська О. О. 14.06.2017

Громадською організацією «Автомайдан Рівне» в період з листопада 2016 по червень 2017 року було проведено незалежне ініціативне дослідження рівненських брендових АЗС.

В дослідженні брали участь такі АЗС: Олас, ОККО, УкрНафта, WOG та БРСМ.

Для дослідження використовувалось пальне: А-95 — ДП.

Проводились такі дослідження і тести:

Вимірювання правильності наливу з колонки за допомогою мірника 10 л.

Тест на динаміку розгону від 40 до 100 км / год на 3-й передачі.

Тест на розхід пального на 100 км на ста­більній швидкості 60 км / год

Лабораторна експертиза на відповідність технічним паспортам пального та євростандартам відповідно до ДСТУ.

Для тесту пального на динаміку розгону та розхід пального на 100 км використовувались такі авто:

Для бензинових замірів: Mercedes Benz clk w208 2.0 compressor

Для дизельних замірів: Volkswagen Transporter T4 2.5 TDI

Для перезаміру бензину АЗС «Олас» та «ОККО»: Mazda 626 2.0

Що цікавить власника авто насамперед? Звісно, якість пального.

З п'яти мереж АЗС, які досліджував Автомайдан, три тест не пройшли (див. таблиці).

 

Табл 1

 

Табл 2

 

Табл 3

Хоча варто бути об'єк­тив­ним — відхилення від норми на трьох АЗС, що не пройшли цей тест, не критичні, але все ж такі результати є досить симптоматичними. Річ у тім, що контроль якості пального є одним з головних завдань будь-якої мережі АЗС. Досить кількох випадків продажу споживачам неякісних нафтопродуктів і все — репутація продавця зіпсована на роки, і вже жодна рекламна кампанія не допоможе її змінити.

При аналізі даних впадає у вічі той факт, що чотири з п'яти мереж АЗС торгують пальним одного стандарту — Євро-5. Тобто «дорогі» та «дешеві» заправки торгують пальним одного стандарту, але є різниця у виробнику. Це теж потрібно розуміти споживачу при виборі заправки.

Для прикладу — «ОККО» і «Олас» продають дизпальне білоруського виробника Мозирський НПЗ, а на «АВІАСі» дизпальне Кременчуцького НПЗ. Тому в «дешевому» сегменті є два види дизпального Євро-5: «Олас» — Білорусь, «АВІАС­» — Україна. Це теж потрібно враховувати при виборі заправки. Але про це детальніше згодом.

Коментар
19/04/2024 П'ятниця
19.04.2024
18.04.2024
Афіша
  • Сьогодні
  • Завтра
  • Незабаром