Острожанка ледь не стала жертвою шахраїв
У середу, 12 липня, 53-річна острожанка Лариса отримала СМС повідомлення, нібито, від Ощадбанку. У повідомлені йшлося про те, що її банківська картка заблокована і їй варто зателефонувати за номером +380919237403.
На щастя, пані Лариса здогадалася зателефонувати не на вказаний номер, а на гарячу лінію Ощадбанку за номером 0800210800, де жінці підтвердили, що це шахраї, які хочуть дізнатися інформацію про її банківський рахунок.
Нагадаємо, що співробітники банку ніколи не надсилають SMS-повідомлення і не телефонують клієнту з невідомого номера з метою отримання конфіденційної інформації по платіжній картці та не просять назвати ці дані по телефону.
Користувачі карток мають пам'ятати, що не можна розголошувати конфіденційну інформацію - кодове слово, номер картки, термін її дії, PIN-код, CVC / CVV-код (3 цифри на зворотному боці картки) - ні знайомим, ні стороннім, ні тим більше тим особам, які представляються співробітниками банку.
Всі SMS-повідомлення від Ощадбанку надходять за єдиним зразком: відправник повідомлення - Oschadbank, а в тексті - номер Контакт-центру 0800210800. Номери телефонів, з яких Ощадбанк телефонує клієнтам, такі: 38(044) 363-01-33, 38(044) 364-21-21.