Пільги під час опалювального сезону: що робити і до кого звертатися
За підсумками опалювального сезону суми невикористаних коштів перераховуються на карткові рахунки пільговиків, відкриті в Ощадбанку. У разі відсутності у пільговика відкритого карткового рахунку в Ощадбанку пільговик звертається до будь-якого відділення Ощадбанку для відкриття карткового рахунку.
Отже:
- для пільговиків, які вже мають активний картковий рахунок, зарахування невикористаних коштів пільги буде здійснено протягом червня.
- для пільговиків, які відкриють карткові рахунки за новими зверненнями, зарахування невикористаних коштів пільги буде здійснено протягом наступного операційного дня після відкриття рахунку.
У разі відсутності зарахування коштів управління соціального захисту населення Острозької райдержадміністрації перевіряє такі випадки та підключає до вирішення проблеми розробника програмного забезпечення. Всі пільговики у яких є залишок згідно поданого списку Ощадбанком, повідомляються у телефонному режимі.
У разі, якщо пільговик не може самостійно відкрити рахунок в Ощадбанку, це можна зробити за допомогою доручення.
Ощадбанк надсилає SMS пільговикам про зарахування фінального залишку коштів за пільгою на їх карткові рахунки, відкриті в Ощадбанку. Звертаємо увагу, що для отримання SMS необхідно мати підключену послугу «SMS-інформування».
За детальною інформацією звертайтесь до Начальника відділу пільг Сергія Галича 38(096)17-12-728
Дізнавайтеся про актуальні новини нашого міста та району першими. Приєднуйтеся до Район.Острог у Viber та Instagram.