Острожани можуть скаржитися на недобросовісних перевізників

31 Січня 2017, 19:09
3667 Джерело: livejournal.com

У разі значного підняття цін на міжміські та приміські перевезення жителі Острожчини можуть звертатися в облдержадміністрацію

Для скарг на недобросовісних власників маршрутів діє «гаряча» телефонна лінія – 0 800 500 078, повідомляє прес-служба Рівненської ОДА.

У разі підтвердження фактів щодо необґрунтованого підвищення тарифів на пасажирські перевезення, Рівненська ОДА прийматиме відповідні рішення.

Тиждень тому за дорученням голови Рівненської ОДА була ініційована зустріч обласної влади із місцевими перевізниками. У результаті сторони заключили «джентльменську». На міжміських маршрутах тариф має бути встановлений у межах 60 копійок за пасажиро-кілометр.

Працює «гаряча» лінія у понеділок-четвер з 9.00 до 18.00, у п’ятницю – до 17.00.

Коментарі
02 Лютого 2017, 12:23
було добре написати ще і обгрунтовані ціни на перевезення для того аби визначити ціну на проїзд чи вона обгрунтована чи необгрунтована
02 Лютого 2017, 15:01
На міжміських маршрутах тариф має бути встановлений у межах 60 копійок за пасажиро-кілометр.
02 Лютого 2017, 19:07
А як на рахунок приміських перевезень? Маршрут Острог - Оженин: було 8 грн.,стало 12 грн.- 50% подорожчення, проїзд від зупинки до зупинки 4 грн. Було 3 грн. - 25%. В Рівне проїзд по місту 3 грн. Хотіли розпитати в власника маршруток чому така вартість перевезення- не відповідає.
Коментар
24/04/2024 Вівторок
23.04.2024