Повідомили повну програму West Media Forum: брендам потрібні медіа

27 Листопада 2019, 13:00
Опублікували програму форуму 970
Опублікували програму форуму

Вже у п’ятницю, 29 листопада у Луцьку відбудеться четвертий West Media Forum. Цього року організатори підготували насичену програму для медійників, маркетологів, піарників та підприємців.

До Луцька приїздять відомі експерти в галузі реклами, інтернет-просування та медіа. Вони виступатимуть в рамках четвертого West Media Forum. Організатор заходу – видання «Бізнес.Район», генеральні партнери – «СІД медіа груп» та PMBA Бізнес-Академія.

Захід буде цікавий не лише для редакторів, чи журналістів, а й для піарників, маркетологів та власників бізнесу. Програма передбачає три панельні дискусії.

Під час першої – говоритимуть про ефективну співпрацю бізнесу та ЗМІ. Так, серед спікерів – Гайгисиз Гелдієв. Зараз він з партнером він керує Лондонською Консалтинговою компанією «Jnomics Media». Раніше працював виконавчим продюсером Hromadske TV, був генеральним продюсером телеканалу ZIK, продюсером вечірнього прайму на каналі «112 Україна», засновниця PR агенції Yevstihnieieva Consult Ольга Євстінгєєва та Тетяна Кулькова – Marketing Director FinTech-журналу PaySpace Magazine. Вона має понад десять років досвіду роботи в маркетингу ЗМІ (Finance.ua, Ліга, Meta.ua, Sport.ua). 

Читайте також: У Луцьку навчатимуть, як «лагідно» знайомити з брендами

Учасники зможуть дізнатися про те, як і для чого розпочати співпрацю та зробити медіа амбасадором бренду.

Друга панель – нативна реклама. Під час дискусії виступить Катерина Пекна – очільниця pr-функції компанії «Дмитрук» Вона розповість про виведення локального бренду на національний рівень та роль нативної реклами в цьому. Так, саме її команда займалася презентацією на ринку нового для України продукту KABANOSY, а відповідно має чималий досвід по співпраці з медіа.

Також учасники форуму дізнаються про досвід роботи в Українській правді, про шляхи та інструменти розвитку медіа та як створити контент який продає себе сам. Інформацією ділитиметься Андрій Швайка – заступник директора з продажів Українська правда, рекламний агент та тренер Media Development Foundation.

Катерина Венжик – українська економічна журналістка, екс-головний редактор Delo.ua, зараз – керівник спецпроектів Liga.net вважає, що найважливіша навичка людини – комунікувати з іншими, і всі біді – від недокомунікації. Як правильно використовувати нативну рекламу в роботі розповість спікерка під час заходу.

Читайте також: У Луцьку розкажуть, як підприємцям ефективно співпрацювати з медіа

Про складнощі порозуміння між медіа та місцевим бізнесом говоритиме головний редактор каналу соціальних новин «Перший» Юрій Ричук.

«Як рекламуватися і рекламувати, щоб не втратити репутацію» – тема третьої панельної дискусії. Про монетизацію медіа розповість експерт Ігор Ващенко, а про перспективу «Білих списів» в Україні як відповідь на економіці та дезінформаційні виклик розкаже виконавча директорка ГО «Інститут масової інформації» Оксана Романюк.

Реєстрація учасників розпочнеться о 13:00 в «Адреналін-Сіті». Перші п’ятдесят чоловік отримають смачні перекуси від організаторів.

Більше того, з нагоди «чорної п’ятниці» серед присутніх розіграють чимало цінних подарунків.

Повна програма форуму:

Програма
Програма

 

Коментар
29/03/2024 Четвер
28.03.2024