Як діяти, якщо інтернет-магазин не хоче приймати зіпсований товар

03 Листопада 2016, 10:17
2846

Далеко не кожен споживач знає свої права, а нечесні продавці цим часто користуються.

А Ви знаєте, як діяти, якщо Інтернет-магазин не хоче приймати зіпсований товар? Які товари підлягають поверненню протягом 14 днів? Чи має право персонал охорони торгового закладу вас затримувати або проводити особистий огляд чи огляд ваших речей?

А проінформовані ви про те, чи зобов’язаний покупець платити за товар випадково розбитий в супермаркеті? Яку ціну платити за річ, якщо біля каси виявилось що ціна на ціннику нижча ніж насправді? Чи може продавець відправити покупця шукати дрібні гроші?
 

На ці, та інші запитання ви зможете отримати відповідь у четвер, 3 листопада, на майстер-класі «Захист прав споживачів», який проведе керівник юридичної клініки «pro Bono» Марія Цип`ящук.

Коли? У четвер, 3 листопад, о 17.00

Де? Національний університет «Острозька академія» у аудиторії П-1

 


 

Коментар
25/04/2024 Середа
24.04.2024