Знайшли помилку? Виділіть частину тексту і натисніть CTRL + Enter

Свята й дати 25 квітня: день народження острозького поета Олеся Ундіра

08:32 25.04.2019
543

Доброго ранку, дорогі читачі!

Сьогодні четвер, 25 квітня.

Іноді на одинці зі собою варто залишатися хоча б тому, щоб почути власні думки, інтуїцію, серце... Прислухайтеся до свого серця і чиніть по-совісті. Тоді життя буде прекрасним!

25 квітня День ангела святкують Акакій, Анфіса (Анфуси), Афанасія, Василь, Геронтій, Давид, Дим, Зенон, Іван, Ісаакій, Матвій, Міна, Сергій.

Свій День народження відзначає острозький поет, журналіт, педагог, голова Острозького міськрайонного літоб'єднання ім. Івана Маєвського Олесь Ундір. Щиро вітаємо іменинника та зичимо незгасного творчого натхнення, міцного здоров'я, Божих блогословень і шани від людей!

Нині Міжнародний день ДНК. Свято встановлено на честь виходу 25 квітня 1953 року британського журналу «Nature», в якому була опублікована невелика стаття вчених з Кембриджу англійця Френсіса Кріка та американця Джеймса Уотсона під назвою «Молекулярна структура нуклеїнових кислот» та відкриттю подвійної спіралі ДНК.

У православній церкві 25 квітня вшановується пам'ять святого Василя Сповідника, якого в народі прозвали в народі парильників через погоду, оскільки, як говорили, сонце ширяє в цей день. Взагалі ж, Василя проживав у VIII столітті і був відомий як єпископ міста Парії. Віруючі часто до нього приходили і називали Василя справжнім «пастирем Христового стада». У той час, коли в суспільстві панувала іконоборча діяльність, Василь заступався за послідовників Христової віри, а також захищав ікони, хоча за наказом їх потрібно було знищити. Через це він зазнав велику кількість мук і гонінь, зазнав злидні і голод. 25 квітня Святому Василю моляться для позбавлення від хвороб, а також для додання сил і мужності.

Народні прикмети на 25 квітня

1. Якщо йде дощ, то в перші дні травня буде також дощитиме
  2. Теплий день 25 квітня - рік буде врожайним. Це ж говорили, якщо сонце дуже пригрівало
  3. Снігу 25 квітня більше немає - зима більше не повернеться, і заморозки не буде
  4. Верба зацвіла - вірна прикмета до того, що скоро буде потепління
  5. Сонячний день і холодний ранок - літо буде посушливим і неврожайним
  6. Вода розливається вже вдруге, причому, набагато більше, ніж в першому - прикмета того, що пізній посів вродить добре
  7. Іва 25 квітня розпушилася - зими кінець, і попереду тільки весняні дні
  8. Практично не видно чібісов - справжнє повінь почнеться тільки в найближчі дні.

Цей день в історії:

• 4241 до н.е. — в Стародавньому Єгипті почали використовувати календар з роком в 365 днів
  • 1433 — звенигородський князь Юрій Дмитрович розбив військо свого небожа князя московського Василя II і заняв московський престол
  • 1507 — німецький картограф і географ Мартін Вальдземюллер назвав новий, недавно відкритий континент Америкою на честь Амеріго Веспуччі, дослідника Нового Світу; — Вальдземюллер надрукував тисячу примірників карт світу з назвою «Америка» поверх нового континенту
  • 1547 — найбільшою пожежею спалена Москва
  • 1741 — коронація імператриці Єлизавети I, яка, на відміну від попередників, сама надягла на себе порфіру і корону
  • 1783 — в Анноні (Франція) запущено першу повітряну кулю з вантажем, який дорівнював вазі дорослої людини
  • 1826 — у Великій Британії запатентований перший автомобіль із двигуном внутрішнього згоряння
  • 1925 — відбувся дебют першої машини Алфієро Мазератті — «Тіро 26», за кермом якої сидів сам конструктор. Він виграв змагання в Тарго-Флоріо (Італія)
  • 1964 — в білоруському колгоспі корова народила сім телят (світовий рекорд)
  • 1974 — перемога «Революції гвоздик», в результаті якої було повалено диктаторський режим в Португалії
  • 1976 — перші єдині вибори у В'єтнамі.
  • 1980 — Boeing 727 британської авіакомпанії «Dan Air Services» зі 146-ма пасажирами на борту розбився під час заходу на посадку в поганих метеоумовах біля аеропорту Тенеріфе (Канарські острови). Всі пасажири і члени екіпажу загинули
  • 1981 — понад 100 працівників отримали значні дози радіаційного опромінення під час аварії ядерного реактору на атомній електростанції Цуруга в Японії
  • 1990 — екіпаж космічного човника «Discovery», що стартував напередодні з мису Канаверал (Флорида), вивів на орбіту космічний телескоп Хаббл, давно очікувану космічну обсерваторію
  • 1994 — указом Президента України було створено Національну раду з питань телебачення і радіомовлення
  • 1997 — через помилку програмістів у Флориді, світова мережа Інтернет зазнала найбільшого збою в істосторії
  • 2005 — 107 осіб загинуло в залізничній аварії в Амагасакі, Японія.