Поради острожанам: що робити, якщо побачили зайві кошти на рахунках «Рівнеобленерго»

19 Лютого 2019, 15:45
3124

Згідно зі Законом України «Про ринок електричної енергії» з 1 січня 2019 року обленерго в Україні у звичному вигляді не існують – вони виконують лише функцію розподілу електроенергії, яку постачають окремі компанії. Однак через зміни постачальників електроенергії багато українців помилково заплатили за послугу старому постачальнику.

З 1 січня Рівненська обласна енергопостачальна компанія (РОЕК) – постачальник електроенергії на території Рівненщини. «Рівнеобленерго» та «РОЕК» – це дві незалежні компанії з різними ліцензіями, функціями, бухгалтерським обліком та рахунками.

Що робити у випадку наявних надлишкових коштів на рахунках «Рівнеобленерго», розповідають на сайті «Рівнеобленерго».

«РОЕК» не є правонаступником «Рівнеобленерго», тому кошти від однієї компанії іншій не можуть бути перераховані автоматично. Так само, як і борги перед «Рівнеобленерго» не перейшли до РОЕК. Крім того, «Рівнеобленерго» хоч і не провадить з 1 січня діяльності з постачання електроенергії, все ж продовжує займатися її розподілом, тобто, договори, укладені зі споживачами залишаються актуальними, люди продовжують залишатися клієнтами «Рівнеобленерго». Також, кожен споживач, сплативши кошти на рахунки «Рівнеобленерго» отримав квитанцію, яка є свідченням того, що саме він є власником цих грошових коштів і без його згоди ми не можемо цими грішми розпоряджатися. Тому і просимо від споживачів письмової заяви на перерахунок коштів.

 Бланк заяви

Заяву необхідно заповнити, підписати і:

  • залишити у абонвідділі районів електричних мереж або
  • надіслати на адресу: 33013, м. Рівне, вул. Кн.Володимира,71 або
  • надіслати фотокопію документа на електронну пошту [email protected]

Необхідно зазначити, вказаної заяви буде достатньо у випадку, якщо оплату за спожиту електроенергію у 2019 році було здійснено на рахунки оператора системи розподілу «Рівнеобленерго», а не ТОВ «РОЕК».

За наявності переплати на особовому рахунку споживача в ПрАТ «Рівнеобленерго» станом на 01.01.2019 р., вона буде переведена на особовий рахунок у ТОВ «РОЕК» після подання відповідної заяви та акту-звірки коштів, що підписуватиметься споживачем та представником ПрАТ «Рівнеобленерго» у районах електричних мереж.

Автоматично кошти будуть перераховані у випадку, якщо вони помилково були сплачені ПрАТ «Рівнеобленерго». Тобто, якщо споживач, здійснюючи оплату за спожиту у 2019 році електроенергію вказав особові рахунки «РОЕК», а кошти перерахував на розрахунковий рахунок «Рівнеобленерго».

Просимо споживачів бути уважними при розрахунку за спожиту у 2019 році електроенергію і вказувати розрахунковий та особовий рахунки у ТОВ «РОЕК» (вони відображені у квитанціях, отриманих у лютому).

За додатковою інформацією варто звертатися до кол-центру ПрАТ «Рівнеобленерго» за телефонами: (0362) 694298, (0362) 694279, (067) 6204411, (050) 4904411, (093) 3204411.

Наголошуємо: термінів складання заяв не перерахунок немає, їх можна написати і наступного місяця.

Коментар
16/04/2024 Вівторок
16.04.2024