Знайшли помилку? Виділіть частину тексту і натисніть CTRL + Enter

Острожан повідомляють про зміну банківських реквізитів на сплату електроенергії

09:16 16.02.2019
1653

У лютому мешканці Острозького району почали отримувати квитанції від постачальника електричної енергії ТОВ «Рівненська обласна енергопостачальна компанія».

Як неодноразово повідомляли на квитанціях, починаючи з серпня 2018 року, згідно з Законом України «Про ринок електричної енергії» обленерго у звичному вигляді вже не існують – з 1 січня 2019 року по всій Україні вони виконують лише функцію розподілу електроенергії, постачанням займаються окремі компанії.

У кожному регіоні Держава обирає одного постачальника електроенергії побутовим та малим непобутовим споживачам, який називається Постачальником універсальної послуги. На Рівненщині - це ТОВ «Рівненська обласна енергопостачальна компанія».

Рівнеобленерго та РОЕК – це дві незалежні компанії – з різними ліцензіями, функціями та рахунками.

У нових рахунках - інший отримувач, інший розрахунковий рахунок ( різниться у залежності від району електричних мереж), та особовий рахунок споживачів.

Банківські реквізити поточного рахунку із спеціальним режимом використання для сплати за спожиту електричну енергію:

  • Отримувач: ТОВ «РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ»
  • Код ЄДРПОУ: 42101003
  • Банк отримувача: філія – Рівненське ОУ АТ «Ощадбанк»
  • МФО: 333368
  • № 26033303049867 – рахунок для оплати електроенергії споживачами Костопільського, Здолбунівського, Гощанського, Корецького, Острозького, Рівненського районів та м.Рівне.
  • 26034302049867 – рахунок для оплати електроенергії споживачами Дубенського, Радивилівського, Млинівського та Демидівського районів.

Про ці зміни повідомлені усі банківські установи області. Втім, щоб уникнути непорозумінь радимо нагадати касиру у банку чи на пошті про зміну рахунку. Якщо Ви оплачуєте послуги через інтернет, необхідно буде самостійно, «вручну» оновити реквізити. Крім того, у платіжці окремим рядком зазначена плата за розподіл електричної енергії та відповідний тариф, який вже врахований у поточні нарахування та не потребує окремої оплати.

Що робити у випадку наявної переплати на рахунку «Рівнеобленерго»?

Ці кошти за письмовою заявою споживача будуть перераховані на особові рахунки у ТОВ «РОЕК».

Яким чином в подальшому передавати показники лічильників?

Показники лічильника, як і раніше, потрібно передавати оператору системи розподілу, тобто ПрАТ «Рівнеобленерго» через особистий кабінет, паблік-акаунт у Вайбер, або ж, звернувшись до кол-центру «Рівнеобленерго» за телефонами: (0362) 694298, (0362) 694279, (067) 6204411, (050) 4904411, (093) 3204411 або через СМС на номер (067) 239-54-30, або ж надіславши показники за допомогою електронної пошти [email protected] Терміни подачі показників також не змінилися – найкраще це робити в останній день розрахункового місяця або перший день наступного за розрахунковим.

Чи буде відображатися рахунок ТОВ «РОЕК» у особовому кабінеті ПрАТ «Рівнеобленерго»?

Найближчим часом в особовому кабінеті з’явиться посилання на сайт РОЕК, за яким і можна буде переглядати сформовані рахунки.

Коментарі
17 липня
Сьогодні
Вчора
15.07.2019
14.07.2019
13.07.2019
12.07.2019
11.07.2019
Підписатися на наші новини
*ви у будь-який момент зможете відписатися від наших новин