Перша громада на Острожчині оголосила про бажання перейти до ПЦУ

10 Лютого 2019, 17:50
Свято-Миколаївський храм у Тесові Острозького району 14500
Свято-Миколаївський храм у Тесові Острозького району

Прихожани Свято-Миколаївського храму села Тесів, що на Острожчині, оголосили про бажання приєднатися до Православної церкви України (ПЦУ).

Про це йшлося на зборах жителів сіл Тесів і Хрінів у неділю, 10 лютого. Як розповіли прихильники переходу до ПЦУ, настоятелеві храму отцеві Олександрові (Заверусі) про намір приєднатися повідомили ще на Різдвяні свята, 14 січня. Священик висловився категорично проти. Запрошення на збори отець просто проігнорував – після богослужіння сів в авто і поїхав геть. Натомість три десятки найактивніших парафіян зібралися в приміщення школи, щоб обговорити приєднання до ПЦУ.

Як розповів голова Тесівської сільської ради Сергій Мартинюк, селяни провели попереднє опитування щодо того, чи хоче громада приєднатися до ПЦУ. Серед 123 опитаних осіб підтримку Православній церкві України висловило 99 місцевих мешканців, 16 селян не визначилося, восьмеро було проти.

До речі, священик також пройшов селом, збираючи підписи, як він говорив, за Українську православну церкву. Тим, хто не погодився, погрожував анафемою, попереджав, що не хоронитиме покійників, а декому дорікав тим, що провокують війну, – кажуть селяни.

Перед початком зборів місцеві мешканці багато спілкувалися, обговорювали перспективи переходу, розповідали про бажання слухати службу українською мовою. Жителька Тесова пані Тетяна повідомляє, що зараз селян переконують, що українська мова – для побуту, у церкві вона не повинна звучати, там повинна бути спеціальна мова. Натомість віряни кажуть, що не розуміють того, що читає з церковних книг священик, а хор узагалі співає російською.

1
Присутні на зборах селяни хочуть приєднатися до ПЦУ
Присутні на зборах селяни хочуть приєднатися до ПЦУ

2

 

За результатами зборів вирішили впродовж тижня зібрати підписи, необхідні для засвідчення наміру громади перейти до ПЦУ та звернутися до Архієпископа Рівненського та Острозького Іларіона, аби зареєструвати перехід Свято-Миколаївського храму до ПЦУ.

 

Читайте також:

У Московському патріархаті погрожують судом виданню Район.Острог за новину про ПЦУ

 

Передрук без дозволу редакції ЗАБОРОНЕНО 

Коментарі
10 Лютого 2019, 20:25
30 осіб, які не ходять церкви не повинні вирішувати за інших.
10 Лютого 2019, 20:32
брехливий перехід, а сільський голова нехай займається благоустроєм села і не бунтує людей
10 Лютого 2019, 20:45
Людей, які дійсно ходять до церкви і моляться хочуть вигнати з храму.
10 Лютого 2019, 20:52
То прийдіть і вирішіть самі. Чому ви ховаєтеся й тікаєте?
10 Лютого 2019, 21:07
Це все дуже добре, дійсно, при проведенні Богослужіння ми нічого не розуміємо. Ми українці і храми мають бути українські. Що мене дивує найбільше, це те, коли будували церкву жителі села останні кошти та продукти передавали особам, хто займався приготуванням їжі для найманих будівельників. Мрія жителів збулась, спалена церква німцями під час ВВв на тому ж фундаменті красується тепер. А тепер священик, котрий фактично є найманець для роботи, намагається керувати громадою, котра для нього є роботодавцем. Так і хочеться його запитати, де ж він був тоді, як будувалася церква? Чому ж йому тепер так кортить іти проти громади? Шановні односельці! Ми є українці і церква в нашому селі має бути УКРАЇНСЬКА!
10 Лютого 2019, 22:47
Поставте в храмі касовий апарат і батюшка сам піде
10 Лютого 2019, 22:49
Навіщо бунтувати людей! Чи дехто з людей хоче щоб нашу церкву спіткала такаж участь,як церкву у селі Птича ,яка опечатана вже більш як рік ,де цілодобово чергує поліція.Час вирішує все! Так і у нашому селі все стало б на свої місця і правилося б українською мовою.але не потрібно випереджати події! А на місці голови сільської ради я б звенув увагу на зовсі м інші проблеми -жахливе бездоріжжя в першу чергу,на смітники,не кошені бур'яни уздовж навіть головної траси,відкриті піскові кар'єри,незаконні вирубування останніх деревонасажжень,притон наркоманів та бувших зеків який організувався поблизу сільского ставка дякуючи не тільки нинішньому голові сільради і можна безліч перераховувати проблем села!
10 Лютого 2019, 23:06
Що стосується сільського голови, я б оцінила, що його на території немає. Дбає він не про село, а про свої статки. Дивуюсь його байдужості до всього, але це інша тема. Про церкву, звісно, хотілося б прийти на службу Божу і розуміти кожне Боже слово. Варто брати приклад з сусідів, в Польщі служба Божа на польській мові, в Білорусі на білоруській, і т.д., а в Україні- на мові агресора. Не по Божому це все!
10 Лютого 2019, 23:41
Можна подумати, що ті які дуже хочуть ПЦУ, будуть ходити. ШАНОВНІ, ви як не ходили в церку, так і ходити не будете, ВИ самі не розумієте, чому ви бунтуєтесь!!!!. А те що ви не розумієте «що там правлять» на російській мові, так як ви кажите, то я вам скажу: всі церковні книги на Старослов'янській мові. І навіть ви зробите собі свою українську церкву, ви як не розуміли, так і не зрозумієте.
11 Лютого 2019, 00:00
Газ провели в останню чергу. Освітлення вулиць також, коли вже по селах освіщало пару років. Щож ви бунтуюте людей перейти в першу чергу в Тесові. Давай будемо додержуватися черги. Перейдуть всі від Вілььівно до Сіянець тоді і ми. Дорогу зробити на вулиці на Хрінів не пробували зібрать підписи, бо до церкви неможливо пройти.
11 Лютого 2019, 03:10
Священик, який приїжджає із Вельбівного, нахабно бреше людям, що мовляв, УПЦ МП є українською церквою і вона не зв'язана із тими, хто благословляє війну в Україні, тобто рпц. Їх владика нешанований варфоломій, архієпископ Рівненський і Острозький, побував нещодавно на інтронізації кирила, де для московського телебачення жалівся, що притісняють очолювану ним церкву. Крім брехні, священик погрожує людям, що не буде ховати, а одну із мешканок села взагалі вигнав із храму. Про це говорили на зібранні. То кому служить панотець - Богу чи сатані, Україні чи окупанту?
11 Лютого 2019, 08:34
Дорога погана смітник в селі російська церква яка молиться розом з батьшкой за руській мір все вам владнає ждіть поставлять вам голову бурята заживе
11 Лютого 2019, 09:33
є люди будівники,а є руйнівники ,тому, односельці, немає у нас сміттєзвалища, добрих доріг і т.д. то такими діями "ініціативної групи" у нас не буде і цекрви, у якій кожного свята проводиться служба божа, а не політична.
11 Лютого 2019, 09:41
Правильно,не треба політики в церкві,а своїми загальними людськими факторами можна дуже далеко зайти,хоча в нас в так далеко зайшли
11 Лютого 2019, 09:50
як у нас таки люди,що дбають за "односельців", тоді їдьте і намагайтеся підняти пенсії, зназить ціни на ліки, продукти харчування доріг
11 Лютого 2019, 11:05
https://spzh.news/ua/news/60013-ostrozhskoje-internet-izdanije-pospeshilo-perevesti-v-pcu-prihod-v-sele-tesov
11 Лютого 2019, 11:48
Після цього повідомлення весь Острозький район чекав переходу. <br/>Поки тільки бажання. Але в Тесові молодці, що не бояться брехливого попа<br/>http://charivne.info/rivne-news/39092-shche-odna-hromada-na-rivnenshchyni-perejshla-z-moskovskoho-patriarkhatu-do-ptsu
11 Лютого 2019, 12:41
Не все так просто. На жаль, частина людей не розбирається в чому різниця між УПЦ (МП) і ПЦУ. Священик обійшов майже всі хати у селі, де відверто брехав людям про те, що церква очолювана Онуфрієм підпорядковується напряму окупанту, брехав що ПЦУ неканонічна, залякував людей, що не буде ховати, якщо хтось помре із &quot;розкольників&quot;. Більше того, одну з жінок він вигнав із храму (зі слів самої потерпілої). Це взагалі дикість. Але мова не про це. Ось і вийшло, що на схід села прийшло майже 30 людей. Гірко, що село слухає прислужника сатани путіна, а не має власного розуму...
11 Лютого 2019, 13:41
☺Іване,а ви не боїтеся суду Божого за неправдивий наклеп на священника!цеж вам не просто пустити плітку,що в Трандачихи кисле молоко!
11 Лютого 2019, 13:49
Довожу вас до відома, менше дивіться свій зомбоящик і шартесь в інтернеті, і менше слухайте не правдиві джерела. В УПЦ МП, моляться за Україну і за мир, і не треба тріпати своїми язиками, і доносити до людей брехню. І якщо ви такі правильні, то чого до цього часу ви ходили і все було добре, це церква ваших бабусь і дідусів, прадідів, і так повинно бути, не українська мова, а церковно-старослов'янська, яка утвердилась на Русі в 988 році, коли було Хрещення київля, і не вам міняти її.
11 Лютого 2019, 13:52
Всі ми повинні жити в тій вірі, в якій народилися, хрестилися і лишатись їй вірною,
11 Лютого 2019, 13:58
Шкода, що в погоні за голосами, перед виборами так сварять людей. Люди, зрозумійте, політика це одне, а церква - зовсім інше. Ходіть собі спокійно до церкви і моліться до Бога!
11 Лютого 2019, 14:43
Олександр<br/>11:41 11.02.2019<br/>☺Іване,а ви не боїтеся суду Божого за неправдивий наклеп на священника!цеж вам не просто пустити плітку,що в Трандачихи кисле молоко!<br/><br/>І в чому брехня? Напішіть, що я збрехав, на вашу думку? Жду відповіді
11 Лютого 2019, 14:57
ІВАНЕ я не збираюсь з вами вести буд-які дискусіїї. Бог вам суддя!а час все розтавить на свої місця.
11 Лютого 2019, 15:11
Я також сподіваюся, що час все розставить на свої місця. А яке місце займе в історії та церква, яка підпорядковується ворожій рпц? Саме вона й кирил благословляють найманців і бандитів днр і лнр на війну в Україні. Що не правда? Чому ваш кумир, сатана путін не дає закрити українсько-російський кордон миротвочими військами? Чому УПЦ МП слідує за рпц, а не відмежовується від неї? Чому архієпископ Рівненський і Острозький їздив на річницю інтронізації кирила? Відповідь одна - те що називається УПЦ (вважаємо МП) є рпц в Україні. Якщо б ієрархи цієї церкви були українцями, любили Україну, а не росію, то вони б приєдналися до ПЦУ і разом зі всім народом молилися за Україну, за мир, за добро. Але ні - УПЦ МП відпрацьовує путінські сатанинські гроші (400 доларів - кожному священику). Тому ви й не маєте аргументів для дискусії. Вашими методами в дискусіях є залякування, погрози, брехня, обман. Напишіть, де неправда? По пунктам.
11 Лютого 2019, 15:42
ви самі з собою переписуєтесь, то робіть це трошки легше, без взаємних образ хоч би свого сумління, яке у вас дуже далеко, судячи з чисто україського лексикону, яким тільки і полоскати язики, а не проводити службу божу в храмі .наша мова дуже гарна, оспівана поетами та письменниками, але ж ви її не так хочете використовувати ,у храмі поки, що є мова, але для вас вона незрозуміла, то якщо ви не розумієте слів , сказаних українською мовою, то де гарантія, що ви її зрозумієте у церкві? але я впевнений , що річ зовсім не у мові, а щоб просто внести роздор між людьми, щоб не було миру, щоб якщо у мене погано, то нехай погано буде і у мого сусіда
11 Лютого 2019, 15:45
Хай та потерпіла менше бреше з своїм сільським головою. Бог бачить все: за наклеп на батюшку рано чи пізно прийдеться відповісти. А автор статті вислухав лише одну сторону конфлікту. Чи має голова ходити по селі підписи на церкву збирати? Пройшов би час, все владналося б, була б і церква ППУ а то не буде ніякої!
11 Лютого 2019, 15:57
Острозьке інтернет-видання поспішило «перевести» в ПЦУ парафію в селі Тесів<br/> 11 лютого 2019, 08:51 Ольга Вівденко 78 1<br/><br/>Свято-Миколаївська церква УПЦ, село Тесів.<br/>Повідомлення про перехід в ПЦУ першої релігійної громади в Острозькому районі Рівненської області не відповідає дійсності.<br/><br/>10 лютого 2019 року в інтернет-виданні «Район. Острог» з'явилася інформація про те, що релігійна громада Української Православної Церкви села Тесів Острозького району оголосила про бажання перейти в нову українську церковну структуру. Підставою для даної публікації нібито послужило голосування територіальної громади села.<br/><br/>«Ініціатором переходу в ПЦУ є сільський голова Сергій Мартинюк, власне, він зі своєю матір'ю і колотить громаду ще з Різдва, – прокоментував для СПЖ ситуацію протоієрей Олександр Завірюха, настоятель місцевої Свято-Миколаївської церкви. – У нього виходить тримати напругу в селі, а от домогтися свого чиновник не може. Він двічі скликав збори з цього приводу, на перші прийшло 10 людей, на другі – 20, хоча видання чомусь написало, що 30, але легко можна переконатись у неправді, просто полічивши присутніх за викладеними фото».<br/><br/>Загалом у селі Тесів прописано 460 осіб. Два тижні тому отець Олександр відвідав усіх жителів, щоб дізнатися їхню позицію з приводу переходу в ПЦУ. За словами священнослужителя, лише в п'яти будинках йому не вдалося поспілкуватися з людьми, всі інші селяни його прийняли і висловили свою підтримку канонічній Церкві.<br/><br/>Юристи Рівненської єпархії УПЦ збираються подати позов проти інтернет-видання «Район. Острог» у зв'язку з публікацією недостовірної інформації.<br/><br/>Раніше в Рівненській єпархії спростували наклеп журналістів щодо візиту митрополита Рівненського і Острозького Варфоломія в Москву.
11 Лютого 2019, 15:59
Сайт СПЖ, можливо хтось хоче почути іншу сторону, то почитайте будь ласка!
11 Лютого 2019, 17:07
Сільський голова погрожує жителям села, очевидно це йому платять за те щоб церква перейшла
11 Лютого 2019, 17:11
Пишуть: Раніше в Рівненській єпархії спростували наклеп журналістів щодо візиту митрополита Рівненського і Острозького Варфоломія в Москву.<br/><br/>Цікаво, як це вони спростували. По москальському телебаченню показували нешанованого брехуна варфоломія рівненського і острозького. Жалівся бідолаха, що його церкву притісняють. В інтернеті було. Невже &quot;бандерівці&quot; зняли сюжет?
11 Лютого 2019, 17:18
То мабуть не Варфоломій був, а його двійник. Священики УПЦ МП - не підконтрольні Москві. Фейк бандерівців, який чомусь показали по російському телебаченню. Мабуть випили лишнього на інтронізації Кирила.
11 Лютого 2019, 17:34
дуже просто спростували,тому, що є люди ,які трохи розбираються в ситуації,і не біжать попереду паровоза, а якщо є наклеп,то його легко спростувати і своїми &quot;дуже українськими висловами і поглядами&quot; всіх ця дорога заведе тільки в один кінець , а другий буде ,як завжди,не такий ,як цього хотілося б декому
11 Лютого 2019, 23:29
Як би ці люди справді на службу приходили молитися і слухати Боже слова,то все їм було б зрозуміло.А то приходять &quot;вирішувати проблеми&quot; що в кого сталося за тиждень,так би ходили.
12 Лютого 2019, 00:47
Хоч батюшка і є найманцем,але за майже 30 років зробив більше для храму,ніж вся &quot;ініціативна група &quot; разом,. Ахто цікавився церковним життям і не був у стороні життя парафії ,хто є дійсно прихожани ном розуміють, як що було,і чи батюшка своїми діями і вчинками навчав чомусь поганому на відміну від нашого телебачення та друкованого слова
12 Лютого 2019, 01:41
Краще голова силіради займався своїми справами,а не вчипився до церкви і до батюшки.Сам ходить по селі погрожує людям якщо непідпишетесь то города незмолотить,а также обзиває людей бандеровцями,доводить людей до сліз.
12 Лютого 2019, 04:09
Зовсім не про те ви пишете. І зовсім не про те мова йде. Батюшка, сільський голова, ініціативна група. Суть зовсім у іншому. Я не розумію що в тому московському патріархаті медом намазано, що ви всі так за нього тримаєтесь? Росія ворог, багато століть гнобила Україну, обкрадала її (як й інші сусіди, на жаль, але мова не про це). Ніби все забулось, але сатана путін зі своїм прислужником кирилом почали війну, підступно забрали Крим. Янукович - проект росії, який був спрямований на знищення нашої незалежності. В 2014 році Україна чудом втрималася. Сатана путін почав війну, щоб відновити імперію зла, знову поневолити Україну. Щось пішло не так. Тепер він втрачає силу, бо створена справді Українська за суттю церква, яка розриває зв'язки і вплив московії. Здавалося б все добре. Але ні. Саме бабюшки колотять воду, їм москва мила, а не незалежна Україна. Їм кирил - прислужник сатани путіна милий, а не Україна, їм долари милі, а не Україна, їм краще брехати, обманювати. Чому? Що поганого в тому, що Православна церква Україна стає в ряд 15 православних церков світу? Нашого, наразі митрополита Епіфанія (пізніше стане і патріархом - треба об'єднатися) згадують патріархи (по крайній мірі мають це робити) інших церков (крім кирила, ще кілько сателітів москви, поки що). Що тут поганого? Чи в ПЦУ називає &quot;розкольниками&quot;, &quot;неканонічними&quot; прихожан УПЦ МП - апріорі ні! Чи не визнає раніше здійснені хрещення, вінчання, похорони - апріорі ні! В ПЦУ відкрили двері для усіх - приходьте, об'єднуйтеся в одну справді Українську церкву. Що тут поганого? Ви - прихильники УПЦ МП (по суті вже рпц) - дуже дивні люди. Без знання історії, без свого розуму, без логіки. Це щось на зразок - хай в моїй хаті господарем буде сусід, бо коли батьки, наприклад, вмерли, не було їх вдома, хворі були, він господарював у нашій хаті, то хай і далі господарює. А ми будемо його рабами, як в дитинстві. Але ми вже (частина з нас, на жаль) виросли - бо прихильники УПЦ МП - це ті діти, які не хочуть дорослішати, які не мають почуття гідності, зрештою, ... не хочу писати більше, щоб не ображати. Здогадайтесь самі. Я хочу про інше. Що поганого в тому, що Україна матиме свою церкву? Що поганого в тому, що ми будемо жити своїм розумом, а не сусіда загарбника? Що поганого в тому, що нам повернули, з великим трудом, наше, я би так сказав, церковне первородство. Вселенський патріарх Варфоломій, попри величезний тиск кадебістів із москви, і тих, чиї гроші вони відпрацьовують, надав (точніше - повернув) нам наше, те, що ми отримали під час хрещення спочатку Ольги, потім Володимира святого - незалежність церкви. москва 333 роки тому правдами, а в основному неправдами, забрала в України патріархію і незаконно користувалась нею тривалий час. Після революції 1917 року церква в росії була знищена. Її відновив кат сталін в 1943 році надавши свій томос. Згідно нього - жоден священик не міг отримати приходу без благословіння кдб і комуністів. Все що вони знали - повідомляли в компетентні органи. Співпрацювали &quot;по совісті&quot; з ними 70-80 відсотків усіх батюшок, а може й більше. Нам повернули наше. Що тут поганого??? Повторюся - українці радійте, об'єднуйтесь. Так ні! Нам мила москва. Нам милий кирил та путін, і не важливо, що вони вбивають і благословляють війну на Донбасі, не важливо, що вони відібрали Крим, не важливо, що вони хочуть почати війну повномасштабну, захищаючи &quot;братів православних з УПЦ МП&quot;, нам мила москва. Чому? Люди читайте історію, а не слухайте батюшку, майте свій розум. Що тут я сказав поганого? Ще багато хотілось би сказати, але чи варто. Хотілось би отримати відповіді на запитання, які я висловив зверху.
12 Лютого 2019, 10:35
Ніхто не має нічого проти ПЦУ, але не такими методами. Неадекватний сільський голова і його прибацана мамаша роблять в селі розкол. Перехід має пройти мирно. Вони ображають людей, лякають Богданом Туровичом і СБУ. З слів Мартинюка вони йому весь час телефонують і кажуть підбурювати людей, а тих хто не піде будуть утискати, їх буде переслідувати СБУ. Мартинюка Сергій - брехун, набиває свої кишені лише, в нього і його прибацаної мамаши особиста неприязнь до батюшки, їм не церква треба, а батюшку з села вижити. Отець Олександр можливо перейшов би УПЦ разом із громадою, просто до цього питання треба перейти по людських. А сільського голову в дурці лікувати треба, алкашам сто грам наливає щоб підписали за УПЦ!!!
12 Лютого 2019, 11:59
Будьте в мирі з усіма, не зводьте наклепи на батюшку та інших людей, що ходять до церкви молитися до Бога, не до москви чи до путіна. Час все розставить на свої місця.
12 Лютого 2019, 12:18
Це вже якась конструктивна мова. Хоча не варто ображати сільського голову і його маму. Якщо так як ви говорите - то беріть справу в свої руки. Зберіться в церкві, прийміть рішення про перехід - і все. Зверніться до благочинного церков ПЦУ Острозького району і все. Батюшка на місці працює до останнього подиху - повірте сільський голова не зможе на нього вплинути. Все залишається на місці, навіть правити службу буде тою мовою, якою звик. Звісно, пізніше треба буде перейти на українську. Це питання не буде форсуватися, враховуючи вік і звички священиків. І храм ніхто нікуди не забере, і в громаді мир і злагода, і церква справді Українська, а не замаскована під назвою УПЦ, насправді лише підрозділ рпц. Невже це краще, ніж коли наша спільна (не моя, і не голови, і навіть не Епіфанія чи Філарета) церква є рівноправною з іншими православними церквами світу в тому числі і з рпц? Чому маленька Вірменія, трохи більша ніж наша область, Грузія та інші країни світу, мають свою церкву, а Україна закрита ворогом - росією? Це ідеал. Насправді - все значно складніше. Священиком, а він вами, просто маніпулює ворог - росія та доморощені хрестопродавці на зразок новінського та інших. Їм вигідно, щоб в Україні була війна, суперечки, склоки. Священикам вірять і вони ведуть паству не туди. Церква і мова - останні форпости москалів на нашій землі, маю на увазі в Україні. З мовою в нас все, більш менш в порядку, а ось церква - те, що зачіпає людей. Вони, на жаль, не читають відповідну літературу, не спілкуються із вченими, істориками, не купленими за москальські гроші, а справжніми. Підійдіть в Острозьку академію, поспілкуйтесь із кандидатами, докторами історичних наук, наприклад Андрієм Смирновим, який, до речі, є дияконом, чи навіть священиком, Василем Жуковським - і ви побачити світ в іншому ракурсі. Він буде не таким як, мабуть, каже Олександр Завірюха та інші священики УПЦ МП. Ще хочу спитати - чи канонічна тепер УПЦ МП, чи має вона Томос, зрештою чи має його рпц?
12 Лютого 2019, 13:24
Іване, то навчіть голову та його маму спілкуватися з односельцями. Сільський голова на рівні влади не повинен лізти в церковні справи. Вирішити мирно вони не дають, тому правильна лише їх думка, всі решта не мають права на життя
12 Лютого 2019, 13:39
Пишуть: Тетяна<br/>09:59 12.02.2019<br/>Будьте в мирі з усіма, не зводьте наклепи на батюшку та інших людей, що ходять до церкви молитися до Бога, не до москви чи до путіна. Час все розставить на свої місця.<br/><br/>Перша частина - будьте в мирі - це дуже добре. І наклеп - це також дуже погано. А ось заключна частина, а конкретно &quot;москви чи до путіна&quot; то тут ви не праві. Саме вони маніпулюють людьми, саме путін і кирил, Онуфрій та вся верхівка УПЦ КП роблять усе щоб в Україні була війна. Люди, зрозумійте, що ми маємо бути в своїй церкві, а не московській. Ворог, впливаючи на наші уми, буде все робити, щоб знищити Україну. Як ви цього не розумієте? Краще в полі моліться, в хаті, або взагалі не моліться, але не слухайте те, що каже священик, який отримує інструкції з москви.
12 Лютого 2019, 13:42
Василю - я не маю ні морального ні іншого права когось вчити. Я висловлюю свою думку. Вважаю, що коли ви у церкві зробите кроки до приєднання до ПЦУ - все стане на свої місця. Звісно, якщо ви хочете бути підрозлілом рпц, то частина людей не захоче цього. І рано чи пізно громада села Тесів стане справді Українською церковою, позбавившись московського ярма...
12 Лютого 2019, 14:45
Іване, ви так хочете укр. мови в церкві Тесова. Мені здається, що тоді треба на рівні держави до сепаратистів записувати всіх хто спілкується сам і вчить своїх дітей сокальської мови. Укр. Мова має бути скрізь, не тільки в церкві!
12 Лютого 2019, 15:03
А чим погана українська мова в церкві? Не розумію. І що це за сокальська мова - вперше про таку чую. Може діалект сокальський є - я про такий не чув також. Ні в Острозі, ні в Тесові, ні у Вельбівному - ні в інших селах таким мабуть не розмовляють, а якщо хтось і є - то одиничний випадок. До чого це? До сепаратистів ми не записуємо також - туда самі йдуть зрадники. До чого це? В церкві може бути і старослов'янська - біди немає, мова йде про підпорядкування, про вплив на свідомість людей, а затим і їх дії. Загляньте в недалеку історію - Друга світова війна. Що робили із тими, хто проявляв найменшу симпатію до нацистів у СРСР. Звісно, тепер інший час, інша держава, але ворог - є ворог. І симпатія до нього - зрада!!!
12 Лютого 2019, 16:31
Чому молимося не українською. Ми молимося церковнослов‘янською. Київська Русь з‘явилась швидше ніж Росія, але церковнослов‘янську ви не визнаєте. Ви перечите самі собі. Почитайте історію перекладу Святого Письма. Церковнослов‘янська створена спеціально святими старцями для молитви, там навіть матів нема. Чому майже всі Балкани моляться церковнослов‘янською і їх це не турбує? Чому Грузія молиться давнійшим грузинським наріччям і це нікого не турбує. Албанія так само.<br/><br/>Зазомбовані ТБ і СМІ люди, схаменіться. Українська мова не може правильно передати переклад Святого Письма, тому що нема відповідних слів а значення спотворюється. Зараз ПЦУ використовує частину перекладів молитв на українстку від бабтистів. Це взагалі секта. Будьте свідомим громадянами, патріотами, але вірте в канонічну церкву і цікавтесь чому так, а не просто говоріть щоб говорити бо так каже ТБ і СМІ.
12 Лютого 2019, 16:48
Відколи ПЦУ стала канонічною? Де підтримка Помісних церков (крім Константинополя)? Ви знаєте чим визначається канонічність? ( не словами Порошенка, Філарета або Варфоломея якщо щось).<br/>Нову ПЦУ треба людям які до церкви не ходили, не ходять і ходити в нову ПЦУ не будуть.<br/>В РПЦ або в УПЦ нема Томосу? А в Константинополя є? Колись канонічність церкви вирішували на Соборах церков в не Томосами, поняття якого з‘явилося відносно недавно.<br/>УПЦ закликає до братовбивчої війни? Покажіть хоч одне відео Блаженнійшого Онуфрія з зподібними закликами.<br/>І ще, Варфоломей признав анафему Філарета та у 2016 році визнав Онуфрія єдиним намісником УПЦ в Україні, а Філарета називав разкольником. <br/>На це все збереглися документи.
12 Лютого 2019, 17:12
Тетяно! Я з Вами категорично не згідний. Ви пишете &quot;Українська мова не може правильно передати переклад Святого Письма, тому що нема відповідних слів а значення спотворюється&quot;. Це не правильно. Не може бути такого, щоб не можна передати рідною мовою. Молитва має йти від серця, розумом осмислена, а не повторенням незрозумілих слів. Це перше. Хочете правити службу церковнослов'янською - будь-ласка. Але не підпорядковуйтесь церкві, яку очолює ворог. Ось в чому проблема. ВОРОГ!!! Він керує вашими думками і діями, тому ви так ненавидите ПЦУ і все українське. Ви злісно заперечите. Але погляньте з боку на себе. Ви проти того, що належить нам, проти первородства української церкви, за секту ворожу &quot;грудьми стаєте&quot;. Хіба не так? Тоді дайте відповідь - чому ви так прикипіли до московської церкви, очолюваної путіним (він є глава рпц, а не кирил)? Нормальні люди в першу чергу цінять своє, а не чуже. Якщо сусід нормальний, достойні цінності несе - поважають його. Але своє на першому місці. У вас навпаки. ПЦУ для вас нічого не значить - рпц - готові за неї вмерти. Чому??? Не розумію! То мабуть ви &quot;Зазомбовані ТБ і СМІ люди&quot;. Я ціню своє, люблю свою земля, свої речі, хоч вони й гірші ніж у сусіда - ви навпаки! Хіба не так? Далі буде - треба працювати...
12 Лютого 2019, 17:22
Я патріот своєї держави, не підтримую Росію або ЄС. Але до чого тут церква? Це несумісні речі. Бути патріотом і вісдтупати від канонічної УПЦ це різні поняття. Ми молимось бо Бога, а не до патріархату. Кожної неділі читається молитва за мир в нашій державі.
12 Лютого 2019, 17:28
Та до того, що та церква не українська, а ворожа, під керівництвом ворогів України. І ви молитесь і слухаєте, робите і думаєте так, як хоче сатана путін і його прислужники - кирил, онуфрій, варфоломій рівненський і острозький. Вами маніпулюють, а ви це не хочете зрозуміти.
12 Лютого 2019, 17:41
Не можу з вами погодитись! У чому ви бачите канонічність УПЦ мп і рпц. Хай буде рпц - вона в своїй країні, без сумніву, канонічна, але не в Україні. Ми інша країна, ми не їх підлеглі. Це перше. Україні повернули те, чим вона володіла з 9 століття. А Томос це просто документ і все. Щодо визнання - воно буде. Найбільший ворог і завада цьому рпц - саме вона впливає на інші православні церкви, шантажує їх ієрархів, підкуповує, погрожує. Тому й не поспішають визнавати. Все буде з часом. Але дуже багато робить щоб визнання не було саме &quot;п'ята колона&quot; - УПЦ МП. Якби мирно і швидко відбулося об'єднання - нас би визнали уже. Гірко, що ви не хочете зрозуміти очевидного. Для людей освічених, які читають, думають - це очевидна річ. Для вас - ні. І ще висправді патріот тільки росії (я не поважаю цю країну і пишу з малої літери), а ви з великої. Ось вам і патріотизм! Наша дискусія схожа з тим, ніби сліпий лисого стриже...
12 Лютого 2019, 18:22
головою парафіяльної ради є священник, він же настоятель церкви, а ви як не знаєте,то не каламутьте далі некомпетентними питаннями народ, в яких ви не розумієтесь. якщо одна людина має навики і розуміє роботу лікаря, то аж ніяк не повинна вмішуватись у роботу агронома, а у нас зараз кожна баба і кожен дід хоче мати свою церкву і свого священника, а як буде далі, то нікого не цікавить
12 Лютого 2019, 18:28
якщо голова знає як має бути , якщо всі знають як правильно , вдягайте ризи і служіть , хоч томосу, хоч порошенкові, хоч єпіфанію ,хоч філарету , але одне зрозуміло ,що це буде не богові ,бо Він вам не потрібен
12 Лютого 2019, 19:05
Змішали мух і котлети. Я пишу про єдину церкву, про об'єднання, а мені відповідають - &quot;кожна баба і кожен дід хоче мати свою церкву і свого священника, а як буде далі, то нікого не цікавить&quot;. Ви хоч читаєте що я пишу. Переходьте в ПЦУ (істинну Українську церкву, а не міфічну УПЦ МП, яка є підрозділом рпц) і будемо разом молитися, і буде все добре. Ось у Куневі священик перейшов до ПЦУ і там мир та спокій, хоч дехто із острожан, Ізяславського благочиння УПЦ МП погрожував йому, дуже наполегливо радив залишатися в УПЦ МП. Все залишилося по старому, править наразі старослов'янською, людей стало більше до храму ходити. Благодать, як на мене.<br/><br/>Друге - пишуть &quot; вдягайте ризи і служіть , хоч томосу, хоч порошенкові, хоч єпіфанію ,хоч філарету , але одне зрозуміло ,що це буде не богові ,бо Він вам не потрібен&quot;. З чого ви це взяли? Де я таке писав. Я не священик і ним не буду, але я не хочу ходити до церкви, де проповідує той, хто отримує гроші та інструкції з москви. Дивно. Одне зрозуміло, що не в Бозі справа, а в тому, чиї гроші відпрацьовує священик. <br/><br/>Гірко, що ви так і не зрозуміли - ви служите і підтримуєте ВОРОГА УКРАЇНИ. Вами маніпулює путін та його прислужники. Якби це було не так - ви б вже давно перейшли до ПЦУ і не каламутили воду. <br/><br/> Щодо визнання ПЦУ іншими церквами. Це процес тривалий, вирішують колективно, вивчають питання довгий час. Є надій, що найближчим часом ПЦУ визнає грецька церква, румунську, грузинська. З часом будуть інші. Це не так уже й важливо. Звісно, коли ваша УПЦ МП створює картинку для російських брехливих ЗМІ, коли кадебіська церква рпц весь час шантажує ієрархів інших церков - вони не будуть поспішати. Та це й не так важливо.
12 Лютого 2019, 20:29
а ви розумієте ,що є не тільки ваша точка зору
12 Лютого 2019, 20:35
і що є ще люди, які не міряють все доларами чи чим ви думаєте в україні отримують гроші ,в якій валюті ? не судіть все по собі, не прикривайтесь національними принципами, мовою , вірою, як пише наш гарант, а пенсію людям куди тратить ? заплатить за газ, чи квартплату, чи купити ліки, коли тиск піднявся чи просто на неї подитись і заплакати
12 Лютого 2019, 20:36
і що вам бог не потрібен видно з кожного вашого слова
12 Лютого 2019, 20:38
є тільки загальні принципи, які до віри в бога і людської любові зовсім не мають ніякого відношення
12 Лютого 2019, 21:47
Барани тесовські хай ваш голова повесткі в армію роздасть тоді поймете що таке рускій брат і руська церква
12 Лютого 2019, 21:48
Хотілось вам донести одне - а ви весь час міняєте напрямок дискусії. То ви бачите, &quot;що вам бог (тобто мені) не потрібен видно з кожного вашого слова&quot;- з чого ви зробили такий висновок - не розумію (можливо, якби я в кожному реченні ставив слово &quot;Бог&quot; то може б ви цього не писали), і не гарно писати слово БОГ з малої літери . Зрештою, мова не про це. То ви звинувачуєте мене в тому, що я, згідно вашого допису, належу до тих, які &quot;міряють все доларами&quot;, то говорите про економічні негаразди в Україні. Можна було б багато що писати, але ви на жодне запитання не відповіли, мені здається, що у вас достойних аргументів немає. Бог вам суддя - підтримуйте сатану путіна, його прислужників кирила, варфоломія Рівненського і Острозького, кличте антихриста, щоб вас захистив, бо вас бандерівці притісняють. Хіба ви чуєте заклик до єднання, до протистояння загарбнику і окупанту, одвічному ворогу. Так, ви молитесь Богу щиро, вірите в те, що говорить священик. Але він не щирий, він куплений москвою і є посібником у знищенні України. Так, саме так. Сатані путіну тільки того і треба, щоб ви заволали &quot;допоможи&quot;. І він прийде, принісши із собою чергову &quot;руську весну&quot; чи літо чи зиму. Так уже було не раз впродовж 400 останніх років. Одні до Польщі хилилися, інші до москалів, і мало хто думав про свою державу, незалежність. Ось і виходить, що малі народи мають свою незалежну країну, а України стікає кров'ю і на межі знищення. І ви зі своєю УПЦ МП - будете першими помічниками антихриста. Зрештою - Бог вам суддя...
12 Лютого 2019, 22:02
Дописувач &quot;Ю&quot; навів класний аргумент - найкраще відчути, що таке &quot;русскій брат&quot; і рпц на Донбасі, на фронті. УПЦ МП все робить, щоб війна прийшла на нашу землю. Боляче та гірко, що серед нас є такі українці, які блудять між двома березами.
12 Лютого 2019, 22:04
для Ю о це ви показали своє лице, якщо не з нами, то я вам покажу......... браво, викопали яму самі собі, але люди трохи щось мають святе, хоч би совість
12 Лютого 2019, 22:09
Ми вам показувати нічого не будемо - самі побачите. Підтримка загарбника під час війни - це злочин. Саме у вас нічого святого не має, а ще знань і відповідальності за майбутнє.
12 Лютого 2019, 22:15
руйнування і негаразди починаються із самого себе , якщо в душі війна і ненависть, і його виносить на оточуючих оце злочин
12 Лютого 2019, 22:23
Десь чув вислів - не сперечайся з ідіотами - ти опускаєшся до їх рівня. Це про написане &quot;руйнування і негаразди починаються із самого себе , якщо в душі війна і ненависть, і його виносить на оточуючих оце злочин&quot;. Де я таке писав? Писав, що саме &quot;руський мір&quot; та рпц із собою несуть негаразди. І не бачать того, що я говорив про об'єднання, про мир, про добро. Жах...
12 Лютого 2019, 22:30
взаємно
12 Лютого 2019, 22:34
ми не барани тесовці , а люди, які хочуть спокою
12 Лютого 2019, 22:41
О, рпц вам принесе спокій. Чекайте. Я не згідний з &quot;Ю&quot; на рахунок баранів, не я це писав, але дехто використовує й такі аргументи. Таке враження, що ми на різних мовах спілкуємось. Дискусію наразі закінчую, оскільки вона не дає жодного результату. Раджу цікавитися історією, читати більше літератури, слухати виступи істориків, а не жити розумом священика. Він лише людина, притому зацікавлена у викривленні історії й майбутнього України.
12 Лютого 2019, 23:08
Це жах. Дискусії нема. Люди не хочуть нічого чути. Хочуть спокою. Та ніколи не буди спокою коли біля нас такий дикий і навіжений сусід як москаль. Дивноо що московіти нічого не хочуть чути. Я би сказав - зомбі. А як інакше про них можна сказати. Жодного аргументу нема чому саме упц мп - лише незрозуміла демагогія. Усім твердолобим і неосвіченим порада слушна читайте і слухайте мудрих людей, а не лише священика
12 Лютого 2019, 23:13
А для чого їм читати і слухати. я не впевнений що в тих, хто писав на підтримку упц мп/рпц є розум. Вони власного не мають - чужим живуть, москальським. Там навіть г....о смачно пахне для них. Своє гадять, обсирають, а чуже їм миле.
12 Лютого 2019, 23:20
от цією &quot;співучою мовою&quot; хочуть люди служити Богу, дуже гарно , а головне поетично
12 Лютого 2019, 23:22
Вже нічого не хотів писати, але подякую &quot;острожанинові&quot; та &quot;Василю&quot; за підтримку. Справді - нині бути в упц мп - зрада, підтримка ворога. Маючи своє, законне, довгоочікуване - дикість його ігнорувати. Це жахливо. Я не знаю де ще таке є. Американець, француз, німець, поляк, литовець - люблять своє, шанують, боряться за своє. Лише українці, точніше частина - ні - їм москаль милий, ворог, окупант. Настільки кацапи підступні, що диву даєшся. Але люди цього не бачать, чи не хочуть бачити. Ти їм кажеш давайте об'єдаємося, будемо всі молитися в церкві, яку визнав Вселенський патріархат, а вони пишуть, що я сію розбрат - м'яко кажучи. Я навожу аргументи, що наша церква першородна (на території східної Європи), а відповідно старша і не треба бути нам підрозділом рпц - вони переводять мову на інше. І хоч багато є неосвічених, скритих ворогів, вірю що Україна виживе. За темрявою приходить схід Сонця...
12 Лютого 2019, 23:30
Проплачені московські боти - не тратьте куме сили. В них своя історія - московський князь Володимир хрестив Русь, до речі, у москві (а то що там ведмеді бігали - то вигадка бандерівців), вони третій Рим, а всі дураки, особливо українці.
12 Лютого 2019, 23:33
Якщо вони так люблять Москву, то хай сідають в поїзд і туди їдуть. Там лише РПЦ є, ПЦУ нема як і української мови. Хай служать путіну! Хто заважає
13 Лютого 2019, 10:45
хай тесовський головний баран спочатку собі та своїм братом занесе повістки, а то такі патріоти за чиїмись спинами .......
13 Лютого 2019, 10:47
нехай головний тесовський баран занесе повістки спочатку собі та своїм братам, а не ховається за чужими спинами
13 Лютого 2019, 12:04
Я так зрозуміла що Іван - це голова сільської ради. Скажіть (Іване) ви часто ходите в церкву ?
13 Лютого 2019, 12:41
УЦП чи ні мають вирішити прихожани (які дійсно ходять до церкви) . Людям якім не довподоби можуть їхати в сусідні церкви чи монастирі . Такими протиріччями можна втратити і священника ( який з нами вже не один рік ) і півчих . І взагало всю церкву.
13 Лютого 2019, 12:50
Прийде час і ми всі перейдемо до УПЦ . Ця хвиля захопить всіх. Але ще дуже рано . Бажаю всім здоровя , миру . та віри в краще майбутнє .
13 Лютого 2019, 13:02
Місцеві обідились а чому ви на своїх необіжаєтесь які голову алкашом роблять в дурку відправляють його маму в соц мережах ображають
13 Лютого 2019, 13:28
ви самі почали всю цю ситуацію, було тихо в селі ,а самі почали ,то люди також не будуть мовчати
13 Лютого 2019, 14:29
Як ви неможете зрозуміти що почав не тесівській голова а росія яка розпочала війну а ви підтримуєте російку церкву за законом україни тесівська церка фактично є російською тесівській піп підпоряковується кирилу якій токаж благословляє росіян на війну яка триває в україні кого ви підримуєте
13 Лютого 2019, 14:48
якраз колотнечу в даному випадку почав сільський голова, бо нормальні люди, які при владі стараються зберігати спокій на території свого села , сільської ради . а в нашому селі получилось так, що якщо шофер напився і не привіз хліба у село , то чомусь винуватий не він, а або влада, або путін, або кирил, а просто визнать що я винуватий не хочеться
13 Лютого 2019, 14:56
Путінська Москальовщина в Тесові не викорінеться. Розумні люди які підтримують один одного. А в тесові з слів священника Олександра буде &quot;Війна&quot;, разом з Путіном буде стояти свщеник Олександр і захищати руску церкву і рускій тесів.
13 Лютого 2019, 15:11
Тесів завжди крайнє село острозького району і завжди останнє. Ось Тесів перше село в районі і дасть Бог не останню. Острозьщино проснись!!! Повстань проти путінського режиму! Перший крок це церква, другий Крим і Донбас.
13 Лютого 2019, 15:15
а третій крок - піти у школу і хоч би трохи навчитися правильному правопису дуже гарної української мови і яку ми також любимо і розмовляємо нею
13 Лютого 2019, 15:30
&quot;Місцевим&quot; також би не завадило згадати правопис - бачимо порошину в чужому оці, а в своєму не помічаємо колоду. Та не про це мова. А загалом - всі хто ходять, стоять за упц мп - зрадники України. Ви вороги, кличе війну на чолі зі своїм недоумком, проплаченим московою попом із Вельбівного Олександром Завірюхою. Він же каже відкрито, що буде війна. Ось вам і священик, ось вам і Бог (путін), ось вам і вся регілігія. Ганьба! І кажіть, пишіть, що хочете! Ви (московіти) ідіоти і хрестопродавці...
13 Лютого 2019, 15:48
Мене вже зробили сільським головою - цікаво! І коли це я ним став? Цікаво...
13 Лютого 2019, 15:49
А що зараз війни немає ?
13 Лютого 2019, 15:50
Як можна приплітати війну до розбіжності в думці про напрямок церкви .
13 Лютого 2019, 15:52
Не ображайте наших земляків! Він піп, московський, може й не патріот України, зате любить москву і росію, але вельбівець - ми за своїх постоїмо...
13 Лютого 2019, 15:57
А хто привів війну в Україну - не московіти, не путін, не кирил? Хто її підтримує і прагне почати війну в Україні - не завірюха (який відкрито погрожує селянам), не варфоломій Рівненський і Острозький, не прихожани упц мп. Вони не хочуть миру, а хочу москву, рпц. Для них усі винуваті, всі неправильні, всі неканонічні, а вони істєнно вєрующіє - бо за ними москва - їхня столиця та ікона. Хіба не так? Набридла ця дурна дискусія із дебілами. Хватить - хочете бути сектантами, московітами - будете - перереєстровуйтесь, згідно закону, а не ховайтеся за назваою УПЦ. У вас українського немає нічого.
13 Лютого 2019, 16:01
Справді - давайте припиняти цю дискусію. Вона вже виходить за усі рамки дозволеного. Горбатого могила справить. Слушна думка - перереєструються і хай радуються, що вони в рпц і служать путіну. Тоді будемо чітко знати, що Тесів - служить ворогу - москвіж А як інакше. Об'днуватися не хочуть, тільки демагогія і пустослів'я....
13 Лютого 2019, 16:18
Я уже писав, що дискусії немає. Прихильники ПЦУ зрозумійте, що проплачені кремлеботи просто вас використовують. Для них немає жодного аргументу. Правильно хтось написав &quot;істєнно вєрующие&quot;, а всі інші - ніхто. Хай для них так буде. Закінчуймо - це вже маразм.
13 Лютого 2019, 16:38
так, самі з собою попрощайтесь і любіть одні одних
13 Лютого 2019, 20:40
Ну нарешті вичерлись марозматині вербувально-повчальні коменти!правильно закінчуйте вже цей ваш маразм! Тесівська громада без Вас розбереться й все стане на свої місця,але на це ще буде час.
14 Лютого 2019, 17:45
Шановний Іване, ходити в церку, і бути вірним церковній мові, не означає що це зрадництво вашій державі, це не означає бути вірним Росії. Такі патріоти як ви, нічого не розуміють, ви тут розпинаєтесь, пишете цілі петеції, а толку ніякого. Ще з давніх давен казали що буде гоніння православних, так і воно, люди сваряться, бунтуються, спираючись на те що не розуміють, як правиться, хочу українську церку, українську мову. Війну не батюшки розпочали, і війна не через церку почалась. Люди схаменіться поки не пізно, Бог терпіти такого не буде. І ще, для тих хто хоче українську церкву, ви повинні переложити всі церковні книги, і все святе читання, також і на образах, іконах, ваших, якщо ви їх маєте, теж старослов'янська мова, так вперед виправляйте(якщо у вас получиться)!!!
15 Лютого 2019, 16:06
Шановні жителі сіл Тесів і Хрінів, давайте перейдемо до ПЦУ мирно разом з отцем Олександр, але без втручання в цей процес сільського голови та його матері.
15 Лютого 2019, 16:10
Іване, ви погодитеся, що варіант запропонований Місцевими найоптимальніший, адже сільський голова вже так розсварив людей, що далі нікуди.
16 Лютого 2019, 17:10
На сто відсотків підтримую коментар,,місцевих''
16 Лютого 2019, 17:17
Вустами б &quot;Місцевих&quot; та мед пити. Слава і хвала буде тесівчанам, якщо ви так зробите. Ви, мабуть, будете першими. Ще хочу сказати, що справа зовсім не в персоналіях. Я впевнений, що ні сільський голова, ні тим більше його мама, не заперечуватимуть переходу громади до ПЦУ. Тоді і священик буде на місці, і село буде єдине, і правитиметься церковнословянською мовою, і в церкві навіть людей побільшає - це, безумовно, добре. Беріть приклад із Кунева. Там все наразі добре. Головне - відійти від москви. Дуже хочеться, щоб всі приєдналися до справді Української церкви.
16 Лютого 2019, 20:40
Шановний ІВАНЕ! Ви такі розумні ,а ми всі такі необізнані. Виб краще підказали для свого родича -голові сілької ради,куди звернутися і з якими заявами,щоб скоріше поремонтували дорогу із Хренова до Тесова. Ато ж скоро навіть і ви Іване не зможете потрапить до будинку родини вашої дружини!
16 Лютого 2019, 22:12
Щось ви шановний Вв дуже плутаєте. Я у Тесові був у житті 2 чи 3 рази, бо живу в Острозі, а родом із Прикарпаття. Я розлучений і колишня моя дружина не із Тесова точно. А щодо дороги - скажу голові, то не проблема. А ваша іронія &quot;розумні&quot; не умісна. Мене болить, бо на Донбасі війна, а частина наших земляків, на Західній Україні, перебуває під ментальною владою окупанта. Це дуже дивно. Оце і все. Шануйте своє - чому ви так вчепились за ту московську окупаційну церкву? Приєднуйтесь до ПЦУ - вона наша, нам повернули те, що підступно вкрав москаль, відібрав - що хочете - вибирайте. 333 роки ми були підрозділом неканонічної церкви, хоча це не суттєво. НИні нам вернули своє. І гірко, що УПЦ МП хоче залишитися підрозділом рпц. Чому? Може ПЦУ ще й не така визнана, як інші 14 церков (відчувається вплив рпц), блокована кирилом та кадебістами сатани путіна. Ми маємо цінити своє, любити, а сусідське, максимум поважати, але не ставати грудьми на його захист, хаючи своє. Подумайте про це. ПЦУ наша спільна церква. Вона не моя, Порошенка, Філарета, ЕпіФАНІЯ чи голови сільради, вона наша спільна. І гірко, коли люди цього не розуміють. Оце і все. Подивість зі сторони на себе. У ваших фанатичних діях вбачаються елементи зомбування. Якось так...
16 Лютого 2019, 22:19
Хочу задати вдесяте чи соте запитання - чим вам так мила, шановні тесівчани (звісно частина), прихильники УПЦ МП, кирилівсько-путінська рпц? Пишу свідомо з малої літери, бо вони не заслуговують на велику. Поясніть мені. Жду? Може я щось не знаю і не розумію. Таке також може бути. Я не оракул, а така сама людина, як і всі інші. Хочу почитати - чому рпц, а не ПЦУ. Тільки прошу конкретно, без демагогії і відхилення від дискусії. Конкретно...
16 Лютого 2019, 23:26
Шановний Іване,зі слів Тесівської спільноти, громада села на 95 відсотків хочуть,що у селі правилося Українською мовою разом із нашим ОтцемОлександром! Ніхто із нас не підтримує кацапію! Ми хочемо спокою,а не тієї ворожнечі яку замутив наш голова сільради.
16 Лютого 2019, 23:37
А в лоні якої церкви - це головне - УПЦ МП чи ПЦУ? Мова, без сумніву - дуже важливо, але на другому місці, наразі. Нині основне питання - приналежність, куди йдуть гроші, чиї (точніше якого благочинного, архієпискоапа) рекомендації і накази буде виконувати священик Олександр? Це дуже важливо.
16 Лютого 2019, 23:39
&quot;Ніхто із нас не підтримує кацапію!&quot; - це супер! То переходьте до ПЦУ і питання закрито. Той хто ходить в храм УПЦ МП автоматично підтримує рпц, путіна, війну на Донбасі, захоплення Криму і т. д. Це ж очевидно. Як ви не розумієте. Згідно статуту, УПЦ МП є структурним підрозділом рпц. Почитайте!
17 Лютого 2019, 01:44
Якщо я йду в УПЦ МП, це не зрада, українська церква, в якій правиться українською, не є правильною. Чому????, якщо переходити до ПЦУ, відразу українська, чому не старословянська???? Ще б ваший порошенко бізнес свій позакривав так в Росії і, як носа впихнув до церкви, але ж він не зрадник, правда ж Іване, а люди які вірні вірі, то вони зрадники.
17 Лютого 2019, 02:18
Не нагнітайте обставини! Тесівська громада з радістю перейде до УПЦ ,але на те потрібно не багагато часу,не все так швидко робиться виж самі прекрасно розумієте!<br/>Головне щоб це все проходило мирно,а не з якимиссь войовничими наміреннями!
17 Лютого 2019, 06:24
Олю! Ви пишете: «Якщо я йду в УПЦ МП, це не зрада, українська церква, в якій правиться українською, не є правильною. Чому????». Відповідаю чітко, без демагогії і ухиляння від теми. Я уже багато разів тут писав, і ви чомусь цього не хочете зрозуміти. Повторюся. УПЦ МП лише за назвою українська. По суті, це структурний підрозділ рпц. Онуфрієм керує кирило, а ним путін, який є, так би мовити, тіньовим керівником церкви. Все, що хочуть в москві (столиці країни, яка підступно веде війну проти України, відібрала Крим), роблять священики УПЦ МП. Вони не тільки правлять службу, але й майстерно налаштовують людей проти України, агітували і підтримують ворогів нашої країни, відкрито і таємно. З цим ви, мабуть, будете сперечатись, але не поспішайте. Подумайте добре – хіба не агітували за януковича в церкві, може й відкрито не говорили, але, ненав’язливо казали, бандерівці проти нашої церкви і т. п. Ось вам і прикрита агітація, маніпуляція свідомістю. В умовах війни – церква це питання державної безпеки, питання існування незалежної країни і природно, що Президент хоче, щоб в Україні була справді Українська церква, а не замаскована, ворожа. Так – саме замаскована, саме ворожа. І жодна адекватна країна, її керівники не можуть допустити, щоб її громадянами маніпулювали загарбники. Саме так. Ви думаєте, що живете власними думками, а насправді вами маніпулює через священика, благочинного, архієпископа, патріарха (який уже таким не є, але мова не про це) антихрист путін. Тому прихильники УПЦ МП так не люблять, дехто приховано, дехто відкрито, все українське, національне, і люблять москальське, вороже. Проаналізуйте себе. Ви навіть не можете відповісти чітко, чому у вас ненависть до ПЦУ. Вона ж вам нічого поганого не зробила, а у вас паталогічна ненависть до свого, водночас величезна любов до кацапського. Це неприродно, але так є. Ось вам і доказ того, що вами маніпулює ворог. Тож і ходити в УПЦ МП, особливо в умовах війни (якщо б був мир, дружба – то ще терпілося б, хоча рано чи пізно той важіль, спрацював би проти держави). Україна дуже ліберально ставить до такого важливого питання, як церква в частині державної і національної безпеки. Нагадаю, що в часи Другої світової війни німців, навіть комуністів, совєти переважно репресовували, більшість простих німців засилали в сибір, подальше від фронту. За найменшу симпатію до загарбників (хоча перед тим срср і нациська Німеччина дружили на міжнародному рівні) без суда і слідства розстрілювали. Звісно, тепер час інший, і війна інша – гібридна. Але ворог у нас гірший за нацистів, підступний, злий, безшабашний, а головне – безпринципний. Це я уже трохи відхилився від теми. Тож відвідування, захист УПЦ МП, паплюження і ненависть до ПЦУ в нинішніх умовах, коли існує загроза окупації і знищення України – це зрада. Кожна куплена свічка в храмі ворожої церкви обертається кулею для захисників України на Донбасі та кордонах між Білорусією і кацапією. Саме так – бо кожний прихід частину грошей відправляє в благочиння, а те в Київ – звідти у москву. Щоб ви не казали, що мною маніпулюють також, я вам скажу, що я читаю багато, слідкую навіть за сайтами ворога. Раджу вам не тільки слухати священика і жити його думками, а мати власні. Тому читайте, слухайте лекції чи виступи розумних людей, істориків, вчених, зокрема Острозької академії, але боронь боже кацапів і куплених ними «учених», а також політиків, бо вони в більшості випадків -демагоги. Знову відхиляюся. Сподіваюся відповів на ваше запитання. Читайте!<br/><br/>Ви, Олю, пишете «якщо переходити до ПЦУ, відразу українська, чому не старословянська????» Відповідаю. У Куневі перейшли з УПЦ МП до ПЦУ і хоч там молодий священик, він наразі править по старому, старослов’янською. Ніхто наразі не форсує це питання. З часом, коли священик підготується, він поступово перейде на українську. Це не так істотно наразі. Головне – підпорядкування, щоб наш нарід не був сліпим інструментом в руках ворога. Ось в чому питання. Є головне, є важливе, а є й другорядне. Я згідний з Олександром – треба час. <br/><br/>Ви, шановна пишете: «Ще б ваший порошенко бізнес свій позакривав так в Росії і, як носа впихнув до церкви, але ж він не зрадник, правда ж Іване, а люди які вірні вірі, то вони зрадники». Тут ви змішали все, як кажуть, і грішне, і святе, і мух, і котлети. Перше – Порошенко, якого я бачу ви дуже зневажаєте, бо пишете його прізвище з малої літери (і ще цікавий момент – кацапію, яка вкрала у нас навіть свою назву у нас, ви написали з великої – палець автоматично потягнувся до великої літери, ось вам і доказ маніпуляції вами, приклад зомбування), ні мій, ні ваш, він – наш Президент, наразі. Таким до революції, проливання крові, смертей на Майдані у Києві був негідник янукович, перед тим інші. Що вибрали, те й мусимо терпіти. Тож Порошенко не мій, а наш. Друге – наскільки я знаю, фабрику в липецьку кацапи закрили, щодо іншого бізнесу Порошенка, я наразі сказати нічого не можу. Мене більше цікавлять інші питання і я не можу всім займатися, в принципі, як і ви. Щодо бізнесу в московії – це зрада. Тут я вам підіграю… І останнє зауваження на ваш допис – віра одна і різниці немає. Що в УПЦ МП, що в ПЦУ – майже все, крім підпорядкування і згадування ієрархів – однакове. Лише тепер ситуація змінилася. ПЦУ повернули те, що нам належало по праву першородства (звісно ж, на теренах Східної Європи – хто хрестив Русь, де в той час була москва?), ПЦУ стала (наразі нерішуче, попри шалений спротив кирилівсько-путінської церкви і УПЦ МП (що найгірше)) в один ряд із 14-ма іншим провідними канонічними православним церквами, в тому числі з рпц (яка, між іншим, розірвала євхаристичне спілкування із Вселенським патріархатом, як і УПЦ МП, що є грубим порушенням церковного устрою). УПЦ МП – є лише структурним підрозділом рпц і все – відчуваєте різницю? І ще. Якщо УПЦ МП «розкидалася» анафемами, прокляттями, то ПЦУ нині хоче об’єднання, миру, братерства. Що ваш Свято-Миколаївський храм заберуть до Острога, чи зіронізую трохи, перенесуть у двір до сільського голови – маразм, правда? Як ходили до церкви, так і будете це робити, як молилися (навіть старослов’янською) так і будете це робити, лише відірветеся від «любої» москви. Підпорядкування і віра дещо різні речі, однозначно сказати дуже важко, а тим більше доступно пояснити. Раджу, не змішуйте все в один казан – навіть «каші» з того не вийде. Написав багато, дещо відхилявся від дискусії. Проте, дозволю собі нагадати, вам, мої опоненти, що ви весь час, як собака хвостом, мотиляєте, а на жодне питання моє навіть не намагалися відповісти. Це всього лише моя позиція, суто моя, я її нікому не нав’язую, але хочу пояснити важливість переходу. Може вона і відрізняється від чиєїсь, але я маю право її висловити, бо читаю багато, вивчав цю тему у виші й після нього, тож маю власну думку й міг би ще багато чого написати. А у вас своя думка є?
17 Лютого 2019, 06:39
Олександре - я не нагнітаю обстановки, а намагаюсьь пояснити просте і легке питання. Буду дуже ради, коли станеться так, як ви пишете: &quot;Тесівська громада з радістю перейде&quot; тільки не до УПЦ (туди не треба переходити, ви уже там давно є), а, мабуть до ПЦУ, &quot;... але на те потрібно не багагато часу,не все так швидко робиться виж самі прекрасно розумієте!&quot; Я розумію, що ви ждете, коли прийде інший президент, якому буде все одно. Там, мабуть, не буде. Бо жодний нормальний президент, крім зрадника і агента кремля, не буде миритися з тим, щоб свідомістю і діями громадян маніпуллював ворог. Хіба не це ви мали на увазі? А ось із цим я згідний &quot;Головне щоб це все проходило мирно,а не з якимиссь войовничими наміреннями!&quot; То беріть в свої руки ініціативу, переходьте і все. В України не має бути московської ворожої церкви, тим більше замаскованої, тим більше на Західній Україні...
17 Лютого 2019, 09:53
Іване, якщо ви дійсно острожанин, то займіться переходом Острозького собору, не лізьте до нас. Або визнайте, що ви Василь Миколайович Руденко. В Тесові ми розберемося самі, почнемо з того, що усунемо з посади Мартинюка!!! Тесів, хто підтримує?
17 Лютого 2019, 10:21
Шановна ініціативна групо, закцентуйте увагу НА ПИТАННІ ПІДПОРЯДКУВАННЯ , А НЕ МОВИ, якою ведеться служба ( церковнослов'янська дісталась нам у спадок ). БУДЬТЕ ТОЛЕРАНТНИМИ.
17 Лютого 2019, 11:03
Стосовно сільського голови : йому болить Україна. Він гідний господар. Підтримка і порада від односельчан - такою має бути співпраця,а не споглядання та критика. Сила в єдності. Запитайте себе : що я зробив для села, для громади ?
17 Лютого 2019, 12:40
Свою думку я маю, і знаю що мені робити. Я живу в Україні, і до Росії ніякого відношення не маю. А те що я хочу лишатися тій вірі в якій родилась і хрестилась, то це не зрада. Сперечатись тут з вами не буду, пане Іване, а порошенка в цей час зневажає багато хто, думаю самі прекрасно все знаєте. І ще одне ніякого в мене зомбування, на відмінно від декого. Так як ви кажете що багато читаєте, то почитайте і вникніть в старе письмо, і все прекрасно зрозумієте.
17 Лютого 2019, 12:43
А так як ви з Острога, пане Іване, то відношення до Тесова не маєте ніякого, то ж я думаю на цьому на дискусія завершена
17 Лютого 2019, 13:00
&quot;Іване&quot;, вийдіть з дискусії, ваша думка вас не цікавить, самі розберемося. Мартинюка недовіру і геть з посади!!! Церква буде ПЦУ.
17 Лютого 2019, 13:16
То ви ж не іудеями станете у Православній церкві України , у якої свого часу забрали право на існування.
17 Лютого 2019, 13:24
Колиска Християнства - Київ. Але ж Україна, розірвана загарбниками, зраджена своїми дітьми , майже знищена, не могла вберегти її. Проте Бог бачить все.
17 Лютого 2019, 14:40
Хтось написав,а саме,,С''що сільський голова гідний господар, якщо судити з фермерської діяльності у себе в дома то він господар,а ящо брати взагалом то господар він некудишній.пройдіться центром села і озерніться навкруги і ви все побачите!
17 Лютого 2019, 14:41
Коли Україна стала НЕЗАЛЕЖНОЮ,чому тоді ніхто непіднімав питання про перехід до Української Церкви?
17 Лютого 2019, 14:55
Чисто там , де не смітять. Громада теж повинна діяти. Треба голові більш рішучим бути:але чи хочуть &quot;безробітні&quot;,які отримують соціальні виплати йти прибрати смітники, які самі створили? (Погоджуюсь : не є організовано відвіз сміття,але ж за ці послуги щомісячна плата ) проте і зроблено чимало : кладовище, зупинки, освітлення . Повинна бути взаємодія , пропозиціїї. Зрештою, не за горами об'єднання громад в ОТГ.
17 Лютого 2019, 15:17
Зупинки та освітлення, то є обовязкове державне фінансування ,яке було зроблене навіть на забитих хуторах. Це не є заслуга чи інциатива сільського голови!
17 Лютого 2019, 15:33
Чи виконує функціональні обов'язки, а решта , то вже особиста ініціативність і творчість ! що сільський голова повинен зробити?
17 Лютого 2019, 15:55
Проте, Бог з ним. Бажаю всім добра і миру.
17 Лютого 2019, 22:53
Будуть тесовці мати руську церкву
18 Лютого 2019, 10:24
Люди схаменіньтя, чому ви сваритись, ти українець, ти росіянин, та причом тут Росія. Церква повинна бути одна, в якій правиться церковнослов'янською мовою. І отець Олександр, він не за Росію, ВІН ЗА ВІРУ, ЯКА БУЛА І ПОВИННА БУТИ. Скиньте розові окуляри, комусь вигідно, а ви в селі колотнечу робите.Вірте в Бога, і лишайтесь тій вірі, в якій народились, і яку прийняли. А то ходили, було все добре, то взяли і вам томос добились, це ніби підлили масла в огонь, АЛЕ ЗАПАМ'ЯТАЙТЕ, КОМУСЬ ЦЕ НА РУКУ☝☝☝
18 Лютого 2019, 11:49
Шановний(на) &quot;ВВ&quot; та інші &quot;Місцеві&quot; і &quot;немісцеві&quot; в Тесові були Ви завжди останніми, і будете ними, бо першими вам страшно, і підтримати державу не хочете. А державі Ваші дороги і Ваші села без вашої підтримки не потрібні. А сільський голова спробував Вам щось довести, а Вам потрібно його зганьбити бо він &quot;Голова&quot; і нічого не добився вам. Ось і дорога, йому додому, якою не тільки Ви їздете і він, до Хрінова, також не буде потрібна ані державі ані йому бо пітримки у його починаннях немає ані у Вас, і з Вашою допомогою і в нього.
20 Лютого 2019, 16:35
Шановні односельці! Дякую за &quot;підтримку&quot;! Вам треба російську церкву? Майте!!! Проросійський піп дорожчий за Україну. Я одержала з сином багато грошей і вам стількиж бажаю! Гроші заробляють на виборах. Всі що пішли на вибори (в тому числі і від Порошенка) підтримують попа.<br/>Ненависть до путіна і кирила і всього від них похідного грішми не вимірюється.
21 Лютого 2019, 12:25
В Український Православній Церкві богослужіння відбувається церковно-слов'янською мовою. Вона створена богонатхненними рівноапостольними мужами Кирилом і Мефодієм на основі слов'янських мов споріднених: сербської,болгарської,староруської. Церковно-слов'янська мова ніколи не була мовою розмовною,повсякденною,вона буквально створена по Божому задуму святими Кирилом і Мефодієм як мова богослужіння ,як мова молитовного спілкування з Богом.А це є дуже важливим :подібно до того,як священик відправляє Божественну Літургію в особливих ризах, в особливій обстановці. Ці ризи не буденні,не мирські,а після Служби Божої він зобов'язаний зняти їх,коли виходить на вулицю. <br/>БАГАТО СЛОВОСПОЛУЧЕНЬ НЕМОЖЛИВО ДОСЛІВНО НАВІТЬ ПЕРЕКЛАСТИ НА СУЧАСНУ МОВУ!!!!!!!!!!<br/>Небудьте такі злі! Побійтеся Бога!
21 Лютого 2019, 12:45
Ісус Христос сказав,що по тому будуть пізнавати нас,що ми Його учні,якщо будемо мати любов між собою. То чи від Бога ті &quot;вчителі&quot;,які називають себе &quot; православними&quot;,а чинять ворожнечу за національним признаком? <br/>Церковнослов'янська мова,на якій моляться православні українці,росіяни,білоруси,серби,болгари,православні поляки - веде до зростання любові між цими єдиновірними,єдинокровними народами,а переклад богослужінь на національні мови,навпаки,до віддалення між ними.Останнє на руку тільки ворогам Православ'я. Саме їм,або людям,байдужим до Церкви,богослужінь ,потрібний переклад церковно-слов'янська мови.А ті,кому потрібні Православна Церква та її богослужіння ,не бажають перекладу.<br/>ТІ ,ХТО НАЗИВАЄ СЕБЕ ПАТРІОТАМИ НАРОДУ. ЧОМУ Ж ТОДІ НЕ ЗНАЮТЬ МОВИ СВОЇХ ПРЕДКІВ??? ЗА ПЕРЕКЛАД ВИСТУПАЮТЬ І ДЕЯКІ ПОЛІТИКИ,НІБИ З ПЕРЕВЕДЕННЯМ БОГОСЛУЖІННЯ НА УКРАЇНСЬКУ МОВУ ЧИ УТВОРЕННЯ КИЇВСЬКОГО ПАТРІАРХАТУ В СУСПІЛЬСТВІ ВИРІШАТЬСЯ ЕКОНОМІЧНІ ТА СОЦІАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ , І ГОЛОВНЕ - ЗАКІНЧИТЬСЯ ВІЙНА. Займалися б краще тим ,для чого обрані народом ,а церковні питання будуть вирішувати ті ,хто до цього призваний Богом!
22 Лютого 2019, 00:22
Ми живемо наперододні пришестя антихриста,коли багато хто ухилиться від істини.Для того,щоб&quot;спокусити,по можливості,і обраних&quot;,ведеться воістину нелюдське гоніння на Церкву Христову,Святе Православ'я.Застережне слово Христа про &quot;лжепророків в овечих шкірах&quot;, що&quot; усередині суть вовки хижі&quot;(Мф.7,15),особливо зрозумілі нам,які впізнають вчителів розколу, що розбещують наш народ своїм душепогибельним розколом...Великі зусилля сьогодні направляються на створення,,канонічної,,автокефальної <br/>Церкви в Україні за рахунок відокремлення від Руської Православної Церкви і штучно об'єднання з безблагодатними УПЦ КП і УАПЦ,а згодом і з греко-католиками.Дехто думає,що автокефалія врятує Православ'я в Україні.Але це самообман.Гоніння на Церкву ще більше посилиться.Наступною вимогою буде підпорядкування Риму.
23 Лютого 2019, 22:05
Шановні учасники дискусії, шановні жителі села! Поділюся як поступив священик у нас. Після служби Божої попросив прихожан затриматися, вийшов до них з показаннями і запропонував добровільно узаконити храм від УПЦ Московського патріархату на ПЦ України. Всі жителі нашого містечка, а особливо, шептуни- підбурювання були приголомшливі від такого вчинку нашого СВЯЩЕНИКА. Чому б Вашому священнику не зробити такий поступок. Адже це його покликання служити Богові! Якщо священик там не для нажитку матеріальних благ, мені здається це буде з його сторони схвалений поступок.
Коментар
25/04/2024 Четвер
25.04.2024