Як писати, щоб за це платили, розповіли в Острозькій академії
Студентів і викладачів Острозької академії вчили писати тексти так, щоб отримувати за них гонорари.
Про це у середу, 18 квітня, говорили на зустрічі з Пилипом Селігеєм, українським мовознавцем, доктором філологічних наук, старшим науковим співробітником Інституту мовознавства ім. О. О. Потебні НАН України.
Лекцію про те, як створити читабельний і цитований текст, у Національному університеті «Острозька академія» організували в межах Школи освітніх інновацій.
Зустріч відкрила Вікторія Волинчук, помічник ректора НаУОА зі стратегічного розвитку та забезпечення якості освіти, яка представила гостя й зазначила, що сьогодні не просто зростає рівень вимог до студентських наукових робіт, а й змінилися критерії оцінювання якості роботи викладачів, тому тема лекції дуже актуальна.
80–85% наукових публікацій ніхто не читає. Вони не цитовані, подібні до холостих пострілів, – зауважив Пилип Селігей
Саме тому лекція науковця була присвячена тому, як подати свій науковий результат, щоб зацікавити не тільки колегу-читача, а й потенційного видавця. Зокрема йшлося про стилістичні особливості викладу наукового стилю, проблему перенасичення публікацій термінами, частиномовний баланс, як чинник зрозумілості тексту.
Жваве обговорення в аудиторії викликали приклади, які наводив лектор.
Коли ми навчимося оцінювати чужі тексти, нам буде легше аналізувати власні напрацювання, – підсумував науковець.
Окремо Пилип Селігей проаналізував проблематику творчого мислення, яке, на думку мовознавця, демонструє, як людина може створити гідний результат, а науковець – освоїти нові знання.
Насамкінець організатори зауважили, що це не остання публічна лекція, яка стосуватиметься поліпшення якості освітнього процесу й підвищення рівня академічної доброчесності.