Дослідження про рекламу Острозької академії перемогло на конкурсі
Відбувся Всеукраїнський конкурс наукових робіт зі спеціальності «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа», на якому призове місце посіла студентка Острозької академії.
Підсумкова науково-практична конференція конкурсу відбулася 29 березня на базі Одеського політехнічного університету. Студентка 5 курсу Національного університету «Острозька академія» Альона Поліщук (науковий керівник ‒ Ганна Охріменко) стала лауреатом інтелектуальних змагань і була нагороджена дипломом ІІ ступеня.
Наукова робота називалася «Маркетинговий менеджмент медіапланування в мережі Інтернет (на прикладі сайтів ВНЗ)». Альона Поліщук дослідила, як правильно організовувати рекламні кампанії за допомогою різних видів Інтернет-комунікацій та створювати ефективні медіаплани, ‒ повідомляє сайт Острозької академії.
У практичній частині дослідження студентка запропонувала медіаплан для рекламної кампанії Національного університету «Острозька академія».