Знайшли помилку? Виділіть частину тексту і натисніть CTRL + Enter
Гімназисти - переможці обласної олімпіади з історії
Гімназисти - переможці обласної олімпіади з історії

Острозькі школярі здобули перемогу на Обласній олімпіаді з історії

11:42 28.01.2018
1623

Минулого тижня відбулося підбиття підсумків обласного етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії. За перемогу змагалися 105 учнів загальноосвітніх закладів Рівненщини, серед яких були й школярі нашого міста.

Вихованці Острозького навчально-виховного комплексу «Школа І – ІІІ ступенів-гімназія» та комунального закладу «Острозький обласний ліцей-інтернат з посиленою військово-фізичною підготовкою» Рівненської обласної ради гідно представили навчальні заклади й Острог, здобувши низку перемог.

Діти посіли два третіх місця, одне друге та одне переможне - перше. Зокрема, бронзу здобули ліцеїст, одинадцятикласник Григорій Сечкар (вчитель Вікторія Вікторівна Крейчі) та учениця дев’ятого класу Острозької гімназії Анна Лавренюк (вчитель Тетяна Володимирівна Малецька ). Друге місце виборов гімназист, учень Лариси Борисівни Конончук, восьмикласник Олександр Митрофанов. На всеукраїнському етапі презентуватиме не лише Острог, а й усю Рівненщину, переможець обласного етапу, вихованець НВК «Школа І – ІІІ ступенів-гімназія», одинадцятикласник, учень Тетяни Володимирівни Малецької – Владислав Малецький.


Загалом Олімпіада складається із 4 етапів: перший на рівні школи, під час другого змагаються кращі учні шкіл міста, третій етап – обласний та останній – всеукраїнський. На обласному конкурсі завдання з історії складалися із трьох блоків: тести (початковий рівень), теоретичний (розкрити питання у формі есе чи розгорнутої відповіді) та практичний (робота з документами, опис карикатури, розгорнутий план на задану тематику). Особливістю цьогорічної олімпіади було ще те, що 70 % відсотків завдань стосувалися історії України та 30% Всесвітньої історії. Це, насамперед, пов’язано із нововведеннями у навчальній програмі, де основний акцент ставиться на історію України на тлі світових процесів.

Ми поспілкувалися з педагогами, які розповіли нам про юних призерів. Варто підкреслити, що усі діти – багатогранні, талановиті й дуже активні. Окрім історії, кожен з них має низку захоплень та хобі.

Влад успішно займається спортом, він – переможець міста з легкої атлетики бігу на 100 метрів, але його фішка – танці. Олександр захоплюється музикою, грає у духовому оркестрі та надзвичайно цікаво пише. Аня Лавренюк дуже різнопланова, займається музикою (планує дати сольний концерт на скрипці) має хист до мови та літератури, до того ж пластунка. Ліцеїст Григорій захоплюється військовою історією, цікавиться футболом та біатлоном. Уже давно займається танцями. Минулого року був королем балу в НаУОА. Як говориться: талановита дитина – талановита у всьому.


За будь-якою перемогою стоїть невтомна праця учнів, педагогів та батьків. Як зауважила Лариса Борисівна Конончук, в роботі має бути тріада: правильно дібрані форми викладання, бажання учня і допомога батьків.

Я вважаю, що у молодших класах дітей потрібно «інфікувати» вірусом любові до історії, а потім уже стане зрозуміло, чи людина далі «хворітиме історією». Бо якщо цього не буде, то і не буде згодом хороших результатів, – наголосила Лариса Борисівна.


Учні Тетяни Малецької та Лариси Конончук кожного року посідають призові місця на обласних етапах олімпіад, Малої академії наук та різних турнірах. Така системність успіху свідчить про високу кваліфікацію учителя. Ця система роботи вибудовується роками. Історичний профіль дає непоганий результат на рівні міста та області. Всі діти складають ЗНО, а всі медалісти підтверджують свій рівень знань.

Не дивлячись на високі результати, потрібно посилено працювати і надалі, бо вимоги до предмету історії тільки збільшуються. Якщо із інших предметів зменшується кількість завдань, послаблюють вимоги, з історії все навпаки. Сьогодні вчитель історії – це спеціаліст з української літератури, географії, економіки, мистецтвознавства, художньої культури, політології, філософії. Також вчитель має бути моральним авторитетом, бо від того, наскільки учні цікавляться предметом та наскільки у ньому розуміються, залежить імідж та успіх і вчителя, і навчального закладу, – підкреслила Тетяна Володимирівна.


Заступник директора з виховної роботи КЗ «Острозький обласний ліцей-інтернат з посиленою військово-фізичною підготовкою» РОР Тетяна Сергіївна Матласевич розповіла про вчителя історії навчального закладу Вікторію Вікторівну Крейчі, яка підготувала Григорія Сечкара.

Вікторія Вікторівна є надзвичайно результативним вчителем. ЇЇ учні постійно беруть участь в олімпіадах та займають призові місця на обласних та всеукраїнських етапах. Минулого року двоє учнів 10 класу зайняли другі місця на обласній олімпіаді. Також успішною була робота в Малій академії наук, – зауважила Тетяна Сергіївна.

Варто підкреслити, що перед вчителем Вікторією Крейчі стоїть непросте завдання: не лише навчити дітей любові до історії, а й зуміти за короткий проміжок часу розгледіти в учнів потрібні задатки. Адже хлопці приходять навчатися у ліцей в 10 та 11 класах і вже за два місяці їдуть представляти навчальний заклад на обласних змаганнях. Також вагомим показником успішного навчання є високі результати на ЗНО.

Коментарі

Олена

18:22 30.03.2018

Будь-ласка скажіть де можна знайти відповіді що 30 березня2018р писали олімпіаду юні знавці Біблії?який сайт?

24 травня
Сьогодні
Вчора
22.05.2018
21.05.2018
20.05.2018
19.05.2018
18.05.2018
Підписатися на наші новини
*ви у будь-який момент зможете відписатися від наших новин