Острожанин віддав телефонним шахраям майже 8 тис.грн

15 Липня 2017, 15:46
3362

Сьогодні існують десятки різних схем шахрайства, це і купівля неіснуючих товарів і шахрайські схеми із банківськими картками. Важливо бути надзвичайно уважним, коли до вас телефонують і намагаються дізнатися дані вашої банківської картки під будь-яким приводом.

Сумна історія трапилася із 25-річним острожанином, який зрозумів, що розмовляв із шахраями надто пізно, адже гроші із його рахунку вже зникли.

«Шахраї подзвонили і назвались співробітниками ОщадБанку, сказали, що мою картку заблоковано, та запитали чи не давав я картку три дні тому другим особам? Так склалось, що справді давав, але рідній людині, щоб вона зняла кошти, поки я був на роботі. Більше того вони вказали точну суму яку було знято та знали перші 8 цифр номеру картки, через такі збіги забувши про все я перехвилювався та подумав, що це справді служба Ощадбанку», – розповідає ошуканий острожанин.

Також хлопець зазначив, що добре знає про різні види шахрайства, але про таку схему не знав. Коли ж він розумів, що це були шахраї - було надто пізно. Молодик вирішив якомога швидше піти зняти кошти з картки, але їх там вже не було.

«В результаті я втратив 7 тис. 438 грн. Один з шахраїв розмовляючи зі мною відрекомендувався Андрієм, розмовляв на російській, запам'ятайте - без cvv нічого не знімуть, ніколи не давайте CVV код картки», – радить молодий чоловік.

З метою запобігання можливим фінансовим збиткам та мінімізації ризику фішингу необхідно дотримуватись таких правил:

  • ніколи не розголошуйте ПІН-код стороннім особам, у тому числі родичам, знайомим, працівникам банку, касирам та особам, які намагаються допомогти вам при використанні платіжної картки;
  • за наявності підозр, що до картки отримали доступ треті особи, у випадку втрати або навіть підозри на втрату/крадіжку відразу ж блокуйте картку та звертайтесь до свого банку для її перевипуску;
  • встановлюйте обмеження на кількість і суми операцій на день/тиждень/місяць в обсязі звичайних необхідних поточних витрат за відповідний період;
  • не відповідайте на електронні листи, в яких від імені банку пропонується надати персональні дані. Не слід відкривати сторінки в мережі Інтернет (сайти/портали), зазначені в таких листах (включаючи офіційну сторінку банку в мережі Інтернет), оскільки це можуть бути сторінки-двійники, за допомогою яких можуть здійснюватися незаконні дії або сумнівні операції з використанням даних вашої платіжної картки;
  • здійснюйте трансакції в мережі Інтернет тільки через сайти з максимальним рівнем захисту персональної інформації PCI DSS та захищені з'єднання через HTTPS;
  • з метою інформаційної взаємодії з банком-емітентом використовуйте лише реквізити засобів зв'язку (мобільних, стаціонарних телефонів, факсів, інтерактивних сторінок у мережі Інтернет (сайтів/порталів), звичайної та електронної пошти тощо), зазначені в документах, отриманих безпосередньо від банку-емітента;
  • звертайте увагу на наявність підозрілих пристроїв на банкоматах, повідомляйте про це за вказаними на банкоматі телефонами і утримуйтесь від користування такими банкоматами;
  • оформлюйте окрему картку для здійснення інтернет-покупок, поповнюйте її виключно перед покупкою на суму її вартості;
  • підключайтесь до послуги SMS-інформування про проведені за допомогою картки операції.


Фішинг — це технологія онлайнового шахрайства, яка використовується зловмисниками для отримання особистої інформації користувачів.

Коментарі
28 Липня 2017, 22:49
Трясця, кляті злочинці, ошукали законослухняного Острожанина, щоб їм руки поскручувало, сволота.....
28 Липня 2017, 22:51
То всьо рука кремля!
Коментар
29/03/2024 Четвер
28.03.2024